شفاف سازی "فخوز" درباره نتایج یک مزایده

شفاف سازی

گروه صنایع معدنی >فولاد - "فخور" اعلام کرده موضوع مزایده خرید 67 درصد سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه مالی متعلق به شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بوده است که در تاریخ 21 اسفند ماه امسال انجام و روز 22 اسفند ماه نیز نتایج مزایده اعلام شده است.

به گزارش ماین نیوز، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده یک هزار و 447 میلیارد و 200 میلیون ریال در خصوص نتایج شرکت در مزایده شفاف سازی کرد.

 شرکت فولاد خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به نتایج شرکت در مزایده شفاف سازی کرد.

"فخور" اعلام کرده است موضوع مزایده خرید 67 درصد سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه مالی متعلق به شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی بوده است که در تاریخ 21 اسفند ماه امسال انجام و روز 22 اسفند ماه نیز نتایج مزایده اعلام شده است.

در این مزایده شرکت توسعه و تجارت فراگیر فولاد خوزستان به عنوان برنده مزایده تعیین شده و یک فقره چک معادل 150 درصد مبلغ اقساط با ضمانت شرکت فولاد خوزستان ارائه شده است.

این گزارش حاکی است 67 درصد سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی متعلق به شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی توسط شرکت توسعه تجارت فراگیر فولاد خوزستان (شرکت تابعه) از طریق مزایده و به مبلغ 12 هزار و 409 میلیارد و 740 میلیون ریال خریداری شد. آثار ناشی از معامله مذکور بر سود هر سهم با دریافت اطلاعات تکمیلی از شرکت اطلاع رسانی خواهد شد
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا