نمایشگاه دو روزه، بزرگترین رویداد مالی ترکیه

نمایشگاه دو روزه، بزرگترین رویداد مالی ترکیه

نمایشگاه دو روزه "The Bonds, Loans & Sukuk Turkey" که به موضوع اوراق بدهی، وام و صکوک اختصاص دارد به توسعه ساختار بازار مالی ترکیه و بازار با درآمد ثابت در این کشور می پردازد.

 

بزرگترین رویداد بازار سرمایه ترکیه در 15 نوامبر 2018( 24 آبان 97) به مدت دو روز در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بزرگترین رویداد مالی بین المللی ترکیه در شهر استانبول و در هتل شانگری لا بسفر برگزار می شود.

نمایشگاه  و کنفرانس دو روزه "The Bonds, Loans & Sukuk Turkey" به موضوع اوراق بدهی، وام و صکوک اختصاص دارد. به توسعه ساختار بازار مالی ترکیه و بازار با درآمد ثابت در این کشور می پردازد .

به گزارش سایت اصلی این کنفرانس، در حدود 450 کارشناس برجسته بازار در خصوص اوراق بدهی، وام و صکوک در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. تمامی ناشران، سرمایه گذاران، و بانکداران در این گردهم آیی شرکت خواهند کرد تا در خصوص روند توسعه بازار اوراق بدهی داخلی و بین المللی و بازار صکوک ترکیه به تبادل نظر می پردازند. در این پلتفرم، آخرین روند توسعه ای بازارهای اوراق بدهی در دنیا مورد بحث قرار میگیرد.

اسپانسرهای این رویداد، بانک اچ اس بی سی، بانک ان بی دی امارات، موسسه رتبه بندی فیچ، موسسه رتبه بندی جهانی اس اند پی، بانک استاندارد چارترز، هاک بانک، موسسه بیر مکنزی و دیگر بانک ها و موسسات مالی بزرگ در دنیا است.

سخنرانی افتتاحیه این ایونت را معاون وزیر امور اقتصادی این کشور، مهمت شیشم، بر عهده خواهد داشت. روز دوم نیز موضوع این نمایشگاه و پنل در خصوص تأمین مالی پروژه ها و بازار سرمایه ترکیه خواهد بود.

یادآور می شود، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/مراجعه کنند یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

 

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا