فولاد خوزستان امسال چقدر سود به مشمولان سهام عدالت داد؟

فولاد خوزستان امسال چقدر سود به مشمولان سهام عدالت داد؟

دنیای معدن - شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ ١٧۴میلیارد تومان را به عنوان سود میان مشمولان سهام عدالت توزیع کرد... شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ 174میلیارد تومان را به عنوان سود میان مشمولان سهام عدالت توزیع کرد. طبق قانون تا کنون سهام 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته است که اصطلاحا به آنها شرکتهای سرمایه پذیر گفته می شود. بر این اساس وضعیت سوددهی یا زیان هر یک از این شرکتها بر سود تقسیمی میان سهامداران عدالت و ارزش نهایی سهام هر یک از مشمولان اثرگذار است که یکی از این شرکت ها، شرکت فولاد خوزستان می باشد. از این رو خلاصه وضعیت این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت نشان می دهد شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) در خرداد ماه 1366تاسیس و مرکز اصلی شرکت در استان خوزستان، شهرستان اهواز می باشد و این شرکت در تاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۱۶ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. همچنین موضوع فعالیت اصلی این شرکت انجام عملیات ذوب و ریخته گری و نورد فلزات آهن و فولادهای آلیاژی جهت تولید انواع مقاطع هندسی استاندارد، موضوعات فرعی شامل تهیه و تولید لوازم و مواد و قطعات یدکی مورد نیاز، احداث و بهره برداری، توسعه، تعمیر و نگهداری، نوسازی و اداره کارخانه عملیات بازرگانی و سرمایه گذاری در شرکت هایی که با موضوع شرکت ارتباط داشته باشند و ... است. همانطور که اشاره شد شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۳۰ درصد از سهام آن متعلق به مشمولان سهام عدالت می باشد. همچنین سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ متعلق به مشمولان سهام عدالت مبلغ ۱۷۴میلیارد تومان بوده است. علاوه بر این پیش بینی سود شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶مبلغ ۸۷۶ ریال به ازای هر سهم است که در صورت تقسیم تمام سود، سهم مشمولان سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان یعنی بالغ بر دو برابر سال قبل خواهد شد.

شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ 174میلیارد تومان را به عنوان سود میان مشمولان سهام عدالت توزیع کرد.

طبق قانون تا کنون سهام 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته است که اصطلاحا به آنها شرکتهای سرمایه پذیر گفته می شود.
بر این اساس وضعیت سوددهی یا زیان هر یک از این شرکتها بر سود تقسیمی میان سهامداران عدالت و ارزش نهایی سهام هر یک از مشمولان اثرگذار است که یکی از این شرکت ها، شرکت فولاد خوزستان می باشد.
از این رو خلاصه وضعیت این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت نشان می دهد شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) در خرداد ماه 1366تاسیس و مرکز اصلی شرکت در استان خوزستان، شهرستان اهواز می باشد و این شرکت در تاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۱۶ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.


همچنین موضوع فعالیت اصلی این شرکت انجام عملیات ذوب و ریخته گری و نورد فلزات آهن و فولادهای آلیاژی جهت تولید انواع مقاطع هندسی استاندارد، موضوعات فرعی شامل تهیه و تولید لوازم و مواد و قطعات یدکی مورد نیاز، احداث و بهره برداری، توسعه، تعمیر و نگهداری، نوسازی و اداره کارخانه عملیات بازرگانی و سرمایه گذاری در شرکت هایی که با موضوع شرکت ارتباط داشته باشند و ... است.


همانطور که اشاره شد شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۳۰‏ درصد از سهام آن متعلق به مشمولان سهام عدالت می باشد.
همچنین سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ متعلق به مشمولان سهام عدالت مبلغ ۱۷۴میلیارد تومان بوده است.


علاوه بر این پیش بینی سود شرکت فولاد خوزستان برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶مبلغ ۸۷۶ ریال به ازای هر سهم است که در صورت تقسیم تمام سود، سهم مشمولان سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان یعنی بالغ بر دو برابر سال قبل خواهد شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا