بی توجهی مسئولان استانی نسبت به وضعیت کارگران فولاد ارومیه تمامی ندارد

بی توجهی مسئولان استانی نسبت به وضعیت کارگران فولاد ارومیه تمامی ندارد

دنیای معدن - به دنبال اعتراضات صنفی روزهای اخیر کارگران کارخانه فولاد ارومیه، یک فعال صنفی کارگری خواستار توجه جدی مسئولان به مطالبات صنفی کارگران معترض شد.

اسلام صادقی (دبیر خانه کارگر ارومیه) درباره تجمعات صنفی اخیر فولاد ارومیه گفت: متاسفانه مسئولان مرتبط با مشکلات کارگران فولاد ارومیه نسبت به بهبود وضعیت کارخانه فولاد ارومیه و پرداخت مطالبات کارگران آن بی توجهی نشان می دهند.

به گفته وی، در حال حاضر حدود یازده ماه مطالبات کارگران این واحد صنعتی پرداخت نشده و آنان بدنبال وصول مطالبات صنفی خود مرتبا دست به اعتراض صنفی می زنند. افکار عمومی نه تنها شاهد هیچ واکنشی ازسوی مسئولان استان نیستند بلکه امروز و فردای آنها تمامی ندارد.

اسلامی با تاکید بر محقق شدن مطالبات کارگران فولاد ارومیه ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام نوروز کارگران این کارخانه بیشتر از قبل برای دریافت مطالباتشان اصرار دارند تا بتوانند کمی از مایحتاج زندگی خود را فراهم کنند.

صادقی تاکید کرد: امروز در جمع تجمع کنندگان کارگران؛ نماینده مدیریت استانداری قول پرداخت ۲ میلیون از ۵ میلیون تومان وام درخواستی را دادند. امیدواریم به این مسئله دوشنبه رسیدگی شود.

وی، اظهارداشت: این وام به صورت قرض الحسنه و بدون فوت وقت جهت تسهیل در امورات کارگران پرداخت شده و بازپرداخت آن برعهده کارگران است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی عنوان کرد: تاکنون موفق به دیدار با مدیرعامل این شرکت صنعتی نشده ایم و امید داریم روز دوشنبه در بین کارگران حاضر شده و نسبت به حل مشکلات کارگری اقدام کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا