افتتاح دوازدهمین نمایشگاه متافو با حضور کشورهای صاحب نام متالورژی

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه متافو با حضور کشورهای صاحب نام متالورژی

دنیای معدن - دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی فولاد و صنایع معدنی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و همچنین رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس آغاز به کار کرد.

پیش از ظهر امروز دوشنبه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری (ایران متافو) با حضور حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه که کشورهای صاحب نام در حوزه متالورژی نیز در آن حضور دارند 312 شرکت داخلی و خارجی در مدت 4 روز به ارایه دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه با مشارکت 217 شرکت ایرانی و 95 شرکت خارجی (312 شرکت داخلی و خارجی)در فضایی به مساحت بیش از 20 هزار مترمربع برپا شده است.

شرکت های خارجی این نمایشگاه از کشورهای آلمان، استرالیا، اسپانیا، انگلستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلغارستان، تایوان، ترکیه، چک، روسیه، سوئیس، سوئد، فرانسه، چین، هند و هلند حضور یافته اند که تا 28 آبان ماه از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازظهر میزبان علاقه مندان هستند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه انواع آهن، فولاد، صنایع معدنی، محصولات و ماشین آلات فولادی، آلومینیوم، مس و روی، کوره های صنعتی، ریخته گری، قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات را به نمایش گذاشته اند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا