فولادی های برتر در میان ۱۰۰ شرکت برتر IMI-100 معرفی شدند

فولادی های برتر در میان ۱۰۰ شرکت برتر IMI-100 معرفی شدند

دنیای معدن - در بیستمین دوره همایش شرکت های برتر ایران IMI100 اسامی شرکت های فولادی همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد هرمزگان جنوب و شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به عنوان شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی و در میان 100 شرکت برتر از لحاظ میزان فروش/ درآمد دیده می شود.

به گزارش دنیای معدن، رتبه بندی IMI100 در ۲۰ سال گذشته از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت می گیرد و روش آن براساس شاخص های واقعی، کمی و عددی و براساس الگوی برگرفته شده از رده بندی جهانی فورچون ۵۰۰ می باشد.

گفتنی است، شرکت فولاد مبارکه رتبه دوازدهم را در بخش درآمد/فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر از آن خود کرد. فروش این شرکت از حدود ۱۰۰ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۱۳۶ هزار و ۲۲ میلیارد ریال در سال ۹۵ رسیده است. شرکت فولاد خوزستان رتبه ۳۳، گل گهر رتبه ۳۸، چادرملو رتبه ۵۷، فولاد هرمزگان رتبه ۷۶ و میدکو رتبه ۸۰ را به خود اختصاص دادند.

فولادخوزستان درآمد/فروش را از ۴۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۴۸ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۵/، گل گهر از ۲۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال به ۳۵ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال، چادرملو ۱۵ هزار و ۲۳۳ میلیارد به ۲۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال، فولاد هرمزگان از ۱۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱۵ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال و میدکو از ۱۰ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال به ۱۴ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال رساند.

شایان ذکر است، رتبه پنجم شرکت های برتر در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده از میان ۵۰۰ شرکت، از آن فولاد مبارکه شد. میدکو همچنین جزو ۱۰ شرکت برتر صادرات گرا قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا