نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل؛

حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران افزایش یافت

حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران افزایش یافت

امروز درحالی نمادهای «زنگان»، «وهور» و «کتوکا» با بالاترین رشد قیمتی روبه‌رو شدند که نمادهای «دبالک»، «سدبیر» و «حخزر» بیشترین افت قیمتی را تجربه کردند.

معاملات فرابورس ایران در چهاردهمین روز از بهمن‌ماه 96 با نقل و انتقال 310 میلیون ورقه به ارزش 2 هزار و 862 میلیارد ریال پایان پذیرفت که نسبت به روز چهارشنبه هفته قبل از افزایش حجم و ارزش دادوستدها حکایت داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) به نقل از فرابورس ایران، در جریان بازار امروز شنبه شاهد بازگشایی چندین نماد معاملاتی از جمله «زشگرا»، «ثتران»، «وهور» و «غشهداب» بودیم، ضمن آنکه نماد حق تقدم خرید سهام شرکت پخش البرز گشایش یافت.

شاخص کل فرابورس نخستین روز هفته جدید را با قرمزپوشی و افت 6.6 واحدی به پایان رساند که عمده بار منفی بر آیفکس از جانب نمادهای «مارون»، «هرمز» و «شاوان» رقم خورد.

در سمت مقابل نمادهای «ارفع»، «میدکو»، «وهور» و «خراسان» تا سطح 0.8 واحد تاثیر مثبت بر این نماگر به جا گذاشتند.

امروز درحالی نمادهای «زنگان»، «وهور» و «کتوکا» با بالاترین رشد قیمتی روبه‌رو شدند که نمادهای «دبالک»، «سدبیر» و «حخزر» بیشترین افت قیمتی را تجربه کردند.

در همین حال نماد «زشگزا» متعلق به شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد نیز به عنوان پربیننده‌ترین نماد معاملاتی با رشد قیمت همراه شد.

در این نماد که آخرین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران به شمار می‌رود بیش از 95 درصد از خرید و فروش سهام توسط حقیقی‌ها صورت گرفت.  

این نماد همچنین بالاترین ارزش معاملات را از آن خود کرد در حالی که بیشترین حجم معامله به نماد «سمگا» تعلق گرفت.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نماد اخزا 602 بیشترین حجم و ارزش معاملات را به دست آورد.

در تابلو معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن نیز اعلام شد مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره 15 بهمن 94 در نماد معاملاتی (تسه9411) برای نقل و انتقال (خرید و فروش و هبه) در تاریخ 15 بهمن 96 به اتمام می‌رسد، بنابراین نماد معاملاتی مذکور در پایان معاملات فردا یکشنبه متوقف خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا