نسبت به روز گذشته؛

ارزش مبادلات روزانه فرابورس بیش از 60 درصد افزایش یافت

ارزش مبادلات روزانه فرابورس بیش از 60 درصد افزایش یافت

بازارهای اول و دوم در روز جاری میزبان نقل‌وانتقال بیش از 102 میلیون سهم به ارزش بالغ بر 333 میلیارد ریال بودند که نمادهای «ذوب» و «زاگرس» به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را نسبت به سایر نمادهای موجود در این دو بازار، به خود اختصاص دادند.

معامله‌گران فرابورس در دومین روز کاری هفته بیش از 379 میلیون ورقه بهادار را در 37 هزار و 825 نوبت معاملاتی دست به دست کردند که این حجم از مبادلات، ارزش بیش از یک هزار و 711 میلیارد ریالی را به ثبت رساند. بدین ترتیب ارزش مبادلات امروز نسبت به روز گذشته که یک یک‌هزار و 58 میلیارد ریال بود، 61.7 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، بازارهای اول و دوم در روز جاری میزبان نقل‌وانتقال بیش از 102 میلیون سهم به ارزش بالغ بر 333 میلیارد ریال بودند که نمادهای «ذوب» و «زاگرس» به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را نسبت به سایر نمادهای موجود در این دو بازار، به خود اختصاص دادند.

شاخص کل فرابورس نیز در بیست‌وچهارم دی‌ماه تحت تاثیر منفی از جانب نماد «ارفع» که امروز بازگشایی شد، یک پله عقب نشست و با حمایت حدود یک واحدی از سوی نمادهای «شرانل» و «زاگرس» سرانجام در ارتفاع 1086 واحدی به کار خود پایان داد.

نماد شرانل علاوه بر این، دومین نمادی بود که در روز جاری بیشترین افزایش قیمتی را تجربه کرد و نماد «زنگان» با افزایش قیمت تا سقف 5 درصد، به عنوان نمادی که بیشترین رشد قیمتی را به خود اختصاص داده، شناخته شد.

در تابلو «الف» بازار پایه نیز معامله‌گران با دادوستد بیش از 9 میلیون سهم به ارزش بالغ بر 27 میلیارد ریال در نماد «فرابورس»، بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را در این نماد رقم زدند.

در مجموع در تابلوهای مبادلاتی بازار پایه شاهد تغییر مالکیت بیش از 252 میلیون سهم به ارزش افزون بر 254 میلیارد ریال بودیم.

از سوی دیگر نقل‌وانتقال‌های صورت گرفته در بازار اوراق با درآمد ثابت به مبادله بیش از 890 هزار ورقه به ارزش بالغ بر 851 میلیارد ریال منتهی شد.

در نهایت با خریدوفروش بیش از 68 هزار ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن توسط معامله‌گران، ارزش معاملاتی تابلو تسهیلات مسکن به بیش از 50 میلیارد ریال رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا