نماینده قائمشهر در تذکر شفاهی

دولت مطالبات ۱۹ هزار میلیارد تومانی صندوق فولاد را پرداخت کند

دولت مطالبات ۱۹ هزار میلیارد تومانی صندوق فولاد را پرداخت کند

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس با انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران بازنشسته صنعت فولاد، گفت: چرا دولت مطالبات ۱۹ هزار میلیارد تومانی این صندوق را پرداخت نمی‌کند؟

به گزارش ماین نیوز، کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم‌اکنون در شرایط حساس منطقه‌ای قرار دارد، گفت: در این شرایط بگو مگوهای بی‌حاصل فقط به نفع دشمنان است.

وی افزود: در چنین شرایطی همه نگاه‌ها باید به سمت جایگاه ولایت باشد، اما جای تأسف است که رئیس‌جمهور محترم می‌گوید حتی امام مسلمین نیز باید نقد شود.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس، در ادامه با تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: علت عدم پرداخت دو ماه حقوق کارگران بازنشسته فولاد چیست؟ آقای ربیعی خودتان را جای این کارگران بگذارید و ببینید آیا بدون یک روز حقوق می‌توانید زندگی کنید؟

علیپور همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت: صندوق فولاد ۱۹ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد؛ چرا این طلب را پرداخت نمی‌کنید؟

وی در ادامه با تذکر به رئیس‌جمهور گفت: آیا بسته اقتصادی دولت این بود؟! وام ۲۵ میلیونی خودرو و یک دستگاه پراید چه مشکلی از مردم حل می‌کند؟
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا