کارخانه گندله سازی فولاد خراسان آماده راه اندازی است

کارخانه گندله سازی فولاد خراسان آماده راه اندازی است

دنیای معدن -نخستین تست سرد خط تولید گندله «مجتمع فولاد خراسان» روز چهارشنبه 8 آذر ماه با حضور مدیرعامل این مجتمع صنعتی، مدیرعامل شرکت ایرانی سازنده این کارخانه، مدیران و جمعی از کارشناسان و پرسنل شرکت با موفقیت انجام شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان در مرحله آغاز به کار پیوسته خط گندله سازی در حالت سرد، مهندس احمدی، مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان، از آمادگی این خط تولید برای بهره برداری تا کم تر از یک ماه آینده خبر داد.

در این راه اندازی آزمایشی، تمامی نوارهای نقاله، میکسرها، دیسک ها، تجهیزات انتقال مواد، DDRS و ماشین آلات مختلف راه اندازی شد و برای شروع به کار نهایی مورد بررسی قرار گرفت.

راه اندازی پیوسته در حالت سرد (موسوم به تست سرد) با هدف بررسی وضعیت نهایی تجهیزات و هماهنگی اجزای خط تولید و رفع مشکلات احتمالی پیش از راه اندازی نهایی انجام می شود.

گفتنی است خط تولید گندله سازی مجتمع فولاد خراسان توسط شرکت سازنده داخلی (پامیدکو) نصب و راه اندازی شده و با ظرفیت تولید سالانه 2.5 میلیون تن گندله، یکی از حلقه های زنجیره تولید در مجتمع فولاد خراسان است که با بهره برداری از آن،  برای نخستین بار کلیه مراحل تولید فولاد از گندله تا محصول نهایی در شرق کشور ایجاد می گردد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا