ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا در شرکت فولاد هرمزگان

ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا در شرکت فولاد هرمزگان

دنیای معدن -ارزیابی گواهی تعهد به تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی فولاد هرمزگان، کاظمی معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان تصریح کرد: حرکت در مسیر تعالی سازمانی و آشنایی با الگوهای روز دنیا در زمینه تعالی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. به گفته کاظمی، مدل تعالی سازمانی با به تصویر کشیدن یک سازمان متعالی، این امکان را فراهم میآورد تا سازمانها در مقایسه خود با این مدل، سرآمدی خود را محک زده و از طریق یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، به بازنگری در وضع موجود و برنامهریزی بهبود و اهتمام ورزند. معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان گفت: پس از تصمیم شرکت فولاد هرمزگان مبنی بر ارزیابی خود براساس مدل تعالی اروپا (EFQM)، ثبتنام در جایزه تعالی سازمانی اروپا در شهریورماه ۱۳۹۶ صورت گرفت. در ادامه فعالیتها در این خصوص بهصورت جدی با محوریت مدیریت مهندسی صنایع (واحد تضمین کیفیت) آغاز شد.کاظمی افزود: در اولین گام، واحد تضمین کیفیت موظف به تدوین اظهارنامه برای ارائه به دبیرخانه نمایندگی EFQM اروپا و اعلام آمادگی شرکت برای ارزیابی شد. در کنار این بحث، چندین جلسه و کارگاه آموزشی نیز با عناوین آشنایی با مفاهیم و مدل تعالی، منطق رادار، خود ارزیابی و... ویژه مدیران، روسا و سرپرستان برگزار شد.وی گفت: در نهایت ارزیابی نهایی با حضور کلیه مدیران، معاونان و مدیرعامل محترم توسط ارزیابان EFQM اروپا از دو کشور هلند و ترکیه برگزار شد. بنیاد EFQM اروپا، نتیجه این ارزیابی را به زودی اعلام میکند.

به گفته کاظمی، مدل تعالی سازمانی با به تصویر کشیدن یک سازمان متعالی، این امکان را فراهم می‌آورد تا سازمان‌ها در مقایسه خود با این مدل، سرآمدی خود را محک زده و از طریق یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، به بازنگری در وضع موجود و برنامه‌ریزی بهبود و اهتمام ورزند.

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان گفت: پس از تصمیم شرکت فولاد هرمزگان مبنی بر ارزیابی خود براساس مدل تعالی اروپا (EFQM)، ثبت‌نام در جایزه تعالی سازمانی اروپا در شهریورماه ۱۳۹۶ صورت گرفت. در ادامه فعالیت‌ها در این خصوص به‌صورت جدی با محوریت مدیریت مهندسی صنایع (واحد تضمین کیفیت) آغاز شد.کاظمی افزود:

در اولین گام، واحد تضمین کیفیت موظف به تدوین اظهارنامه برای ارائه به دبیرخانه نمایندگی EFQM اروپا و اعلام آمادگی شرکت برای ارزیابی شد. در کنار این بحث، چندین جلسه و کارگاه آموزشی نیز با عناوین «آشنایی با مفاهیم و مدل تعالی»، «منطق رادار»، « خود ارزیابی» و... ویژه مدیران، روسا و سرپرستان برگزار شد.وی گفت: در نهایت ارزیابی نهایی با حضور کلیه مدیران، معاونان و مدیرعامل محترم توسط ارزیابان EFQM اروپا از دو کشور هلند و ترکیه برگزار شد. بنیاد EFQM اروپا، نتیجه این ارزیابی را به زودی اعلام می‌کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا