جلالی در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

رشد ۹۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی در دوازدهمین نمایشگاه ایران متافو

رشد ۹۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی در دوازدهمین نمایشگاه ایران متافو

گروه صنایع معدنی - مدير اجرايي دوازدهمین نمايشگاه بين‌المللي متالورژي (ايران متافو) از افزایش 90 درصدی حضور شرکت‌ها و برندهای خارجی در نمایشگاه امسال ایران متافو خبر داد و گفت: امسال بیش از 190 شرکت و نام تجاری خارجی در فضایی به مساحت 2000 مترمربع در نمایشگاه ایران متافو حضور خواهند داشت.

عبدالکریم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه هم‌اکنون آخرین کارهای اجرایی مربوط به برگزاری نمایشگاه و غرفه‌سازی‌ها در حال انجام است، افزود: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو علاوه بر شرکت‌ها و برندهای خارجی، حدود 250 شرکت داخلی نیز در فضایی به مساحت حدود 7200 مترمربع حضور خواهند داشت.

وی کل فضای نمایشگاهی مربوط به شرکت‌ها را بالغ بر 9000 مترمربع اعلام کرد و گفت: تاکنون برگزاری 5 همایش و کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه ایران متافو قطعی شده و قرار است یک مسابقه ریخته‌گری دانشجویی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمانگر همچنین از بازدید هیات انجمن صادرکنندگان فولاد ترکیه از نمایشگاه ایران متافو خبر داد و گفت: هیات‌های اقتصادی دیگری نیز احتمالا از نمایشگاه بازدید خواهند کرد که جزئیات مربوط به آنها بعدا اعلام خواهد شد. ضمن اینکه تعداد بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه ایران متافو نیز بالا ارزیابی می‌شود.

به گفته وی قرار است مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ظهر روز دوشنبه 25 آبان ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن 8 و 9 برگزار شود.

به گزارش ماین نیوز، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو از 25 تا 28 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

گروه‌هاي كالايي شركت كننده در نمايشگاه ايران متافو به این شرح هستند: آهن و فولاد، فناوري‌هاي ساخت فولاد، مهندسي، تهيه، نصب و اجرا EPC، تجهيزات و ماشين‌آلات (كوره‌ها، بوته آهنگري، پاتيل، غلطك، مشعل‌ها، گلوله‌هاي آسيابي، بلبرينگ‌ها، وسايل سنجش و اندازه‌گيري، ماشين‌آلات و تجهيزات گرمايش و سخت‌كننده، ماشين‌آلات و تجهيزات گرمايش و سخت‌كننده، ماشين‌آلات ليزري)، آلومينيوم، فلزات غيرآهني، معدن و صنايع معدني، تجهيزات و ماشين‌آلات، خدمات پيمانكاري، كوره‌هاي صنعتي، سيمان، سيستم‌هاي اندازه‌گيري و دوربين‌هاي كنترل كوره و مشعل، نسوزهاي شكل‌دار (آجرها، ديرگدازها)، نسوزهاي بي‌شكل، جرم‌هاي ويژه نسوز، سراميك‌هاي صنعتي، قطعات و تجهيزات نسوز، ريخته‌گري، قالب‌سازي، آهنگري، ماشين‌كاري، آبكاري، جوش و برش، شيرهاي صنعتي و تجهيزات كنترل سيالات، پروژه‌هاي صنعت و معدن، سرمايه‌گذاري و پروژه‌هاي نيروگاهي و توليد برق، راه‌سازي و ...، پروژه‌هاي طرح‌هاي تكميل و توسعه‌اي، لوازم و قطعات شير، عملگرها و محرك‌ها، مستقركننده‌ها، لوازم و ابزارهاي انتقال و كنترل سيالات.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا