نصب تجهیزات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان ؛ تا پایان سال

نصب تجهیزات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان ؛ تا پایان سال

گروه صنایع معدنی >فولاد - نصب تجهیزات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان تا پایان سال به اتمام می رسد.

به گزارش ماین نیوز، مدیر عامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان در نشست خبری گفت: طرح احداث طرح فولاد زرند ایرانیان با ظرفیت یک و هفت دهم میلیون تن در سال و با سرمایه گذاری حدود 7 هزار میلیارد تومان و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. نصب تجهیزات در کارخانه فولاد زرند ایرانیان تا پایان سال

ماشاالله سهراب نژاد افزود: امسال کار نصب تجهیزات طرح های نیمه تمام یعنی فولاد سازی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه CBQ (خاموش کننده کک با حالت خشک) با اعتبار 130 میلیارد تومان با 50 درصد پیشرفت به پایان می رسد.

مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با تاکید بر اینکه طرح زیست محیطی یکی از فعالیت های افتخارآمیز میدکو و مجموعه فولاد زرند ایرانیان است ، افزود: کک تولید شده با برج خاموش کننده خنک می شود و برای جلوگیری از آلودگی هوا پروژه CBQ به اسم خاموش کننده کک با حالت خشک راه اندازی شده است لذا محیط زیست را آلوده نمی کند.
ماشاالله سهراب نژاد گفت: در حال حاضر 2 هزار و 200 نفر نیروی کار و 2 هزار نفر نیروی پیمانکار جذب کار شده اند که بالای 90 درصد افراد جذب شده بومی هستند.

سهراب نژاد افزود: با بهره برداری از این طرح عظیم فولاد سازی و تکمیل زنجیره تولید در سال آینده اشتغال در این مجموعه به 5 هزار نفر افزایش می یابد .
مدیر عامل کارخانه فولاد زرند گفت: شرکت فولاد زرند ایرانیان (زیسکو) با سه مجتمع بزرگ اداره می شود از جمله گندله سازی که شامل معدن سنگ آهن جلال آباد و در حال آماده سازی است ، 2 کارخانه تولید کنستانتره به ظرفیت تولید چهار میلیون تن در سال و کارخانه گندله سازی ، کارخانه کنستانتره شماره یک با ظرفیت 400 هزار تن و شماره 2 با ظرفیت 800 هزار تن در سال در حال تولید هستند.

شرکت هولدینگ میدکو ، شرکت مادر تخصصی معدنی غرب آسیا است و فولاد زرند ایرانیان بزرگترین شرکت زیرمجموعه هولدینگ در استان کرمان است و در مجموعه میدکو استان کرمان شرکت های فولاد زرند ایرانیان ، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد بوتیای ایرانیان وجود دارد.

فولاد زرند ایرانیان از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز یکی از مجموعه های صنعتی بزرگ استان کرمان است
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا