از سوی بورس تهران:

شرایط عرضه اولیه ۳۵۰ میلیون "کاوه" و سهمیه هر کد اعلام شد

شرایط عرضه اولیه ۳۵۰ میلیون

گروه صنایع معدنی >فولاد - بورس تهران شرایط عرضه اولیه ۳۵۰ میلیون سهم فولاد کاوه جنوب کیش را اعلام کرد که طبق آن سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۷۰۰۰ سهم است.

به گزارش ماین نیوز، در پی قطعی شدن عرضه اولیه 5 درصد از سهام فولاد کاوه جنوب کیش در روز جاری، بورس تهران با صدور پیغامی ، شرایط واگذاری 350 میلیون سهم را اعلام کرد تا زمینه کشف قیمت و ورود این شرکت 700 میلیارد تومانی تا ساعتی دیگر فراهم شود.

طبق اعلام مدیرعملیات بازار شرکت بورس تهران، زمان ثبت سفارش خرید سهام "کاوه" از ساعت 10 الی 12 و با محدوده قیمتی 174 تا 176 تومان بوده و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 7000 سهم است.

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه میرساند امروز چهارشنبه مورخ 26/07/1396 تعداد 350 میلیون سهم معادل 5 درصد جهت عرضه اولیه و 000ر040ر10 سهم جهت عرضه به کارکنان شرکت فوق) از سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان پانصدوهفتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش ساخت فلزات اساسی گروه و طبقه ساخت آهن و فولاد اساسی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد کاوه به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروری است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10 الی 12 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 000ر7 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 740ر1 و سقف قیمت 760ر1 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395 خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 30105/181 مورخ 1396/07/24 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا