طرح های توسعه ذوب آهن ، تحول در قطب صنعت فولاد کشور را رقم می زند

طرح های توسعه ذوب آهن ، تحول در قطب صنعت فولاد کشور را رقم می زند

دنیای معدن -آیت ا... مهدوی امام جمعه موقت و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری هفدهم آبان ماه ، ضمن حضور در مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع ) که در مسجد الزهرا (س) برگزار گردید با مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت دیدار و گفتگو کرد .    در این دیدار آیت ا... مهدوی به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت : اقتصاد مقاومتی به معنای عدم وابستگی به صادرات نفت و کوچک کردن دولت است که این مهم با بومی سازی به ویژه در صنایع اساسی نظیر فولاد میسر می شود . وی اقتصاد مقاومتی را  نقطه عطفی در شکوفایی ظرفیت های داخلی با تکیه بر بومی سازی دانست و افزود :  رسالت ذوب آهن اصفهان است که به این مهم با بومی سازی دست یابد  .  در شرایط فعلی نیز تک تک ما برای رهنمودهای رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم . عضو مجلس خبرگان رهبری قدرت هر کشور را وابسته به صنعت و شکوفایی صنعت را نیز در گرو تفکر و و تبلور نخبگان  دانست و تصریح کرد : با تفکر و عقلانیت است که می توان تحول را  ایجاد نمود .  ذوب آهن اصفهان 8 طرح جدید و در شرف بهره برداری دارد  که تحول در قطب صنعت فولاد کشور را در بر خواهد داشت . امید است با بهره برداری این طرح ها به ویژه ریل ملی علاوه بر تامین نیازهای داخلی ، صادرات به سایر کشورها نیز صورت گیرد  تا هر چه بیشتر شاهد پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیزمان باشیم . تلاشگران ذوب آهن اصفهان جهادگران صنعت کشور هستند آیت ا... مهدوی به مقاوم کردن اقتصاد در مقابل تحریم ها پرداخت وگفت : تلاشگران ذوب آهن اصفهان جهادگران صنعت کشور و در شرایط سخت ، زمینه ساز پیشرفت صنعتی کشور هستند .  وی خاطرنشان کرد : خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در ذوب آهن پشتوانه مهمی برای صنعت کشور  محسوب می شوندکه با سرمایه مالی بدست نمی آید و باید بهره گیری حداکثری از این پتانسیل صورت گیرد .  شایان ذکر است زیارت قبور شهدای گمنام  و همچنین بازدید از پروژه  ریل ملی در  ذوب آهن اصفهان از جمله دیگر برنامه های این بازدید بود که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان برگزار شد .       

در این دیدار آیت ا... مهدوی به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت : اقتصاد مقاومتی به معنای عدم وابستگی به صادرات نفت و کوچک کردن دولت است که این مهم با بومی سازی به ویژه در صنایع اساسی نظیر فولاد میسر می شود .

وی اقتصاد مقاومتی را  نقطه عطفی در شکوفایی ظرفیت های داخلی با تکیه بر بومی سازی دانست و افزود :  رسالت ذوب آهن اصفهان است که به این مهم با بومی سازی دست یابد  .  در شرایط فعلی نیز تک تک ما برای رهنمودهای رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم .

عضو مجلس خبرگان رهبری قدرت هر کشور را وابسته به صنعت و شکوفایی صنعت را نیز در گرو تفکر و و تبلور نخبگان  دانست و تصریح کرد : با تفکر و عقلانیت است که می توان تحول را  ایجاد نمود .  ذوب آهن اصفهان 8 طرح جدید و در شرف بهره برداری دارد  که تحول در قطب صنعت فولاد کشور را در بر خواهد داشت . امید است با بهره برداری این طرح ها به ویژه ریل ملی علاوه بر تامین نیازهای داخلی ، صادرات به سایر کشورها نیز صورت گیرد  تا هر چه بیشتر شاهد پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیزمان باشیم .

تلاشگران ذوب آهن اصفهان جهادگران صنعت کشور هستند

آیت ا... مهدوی به مقاوم کردن اقتصاد در مقابل تحریم ها پرداخت وگفت : تلاشگران ذوب آهن اصفهان جهادگران صنعت کشور و در شرایط سخت ، زمینه ساز پیشرفت صنعتی کشور هستند .

 وی خاطرنشان کرد : خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در ذوب آهن پشتوانه مهمی برای صنعت کشور  محسوب می شوندکه با سرمایه مالی بدست نمی آید و باید بهره گیری حداکثری از این پتانسیل صورت گیرد . 

شایان ذکر است زیارت قبور شهدای گمنام  و همچنین بازدید از پروژه  ریل ملی در  ذوب آهن اصفهان از جمله دیگر برنامه های این بازدید بود که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان برگزار شد .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا