اختصاص هزار میلیارد تومان برای کسری حقوق بازنشستگان صندوق فولاد و ذوب آهن

اختصاص هزار میلیارد تومان برای کسری حقوق بازنشستگان صندوق فولاد و ذوب آهن

دنیای معدن - عضو «کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شواری اسلامی» گفت: مقرر شد آقای نوبخت در پی نامه ای به دولت هزار میلیارد تومان را برای کسری حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی صنعت فولاد و ذوب آهن مطالبه کند تا اینکه این مبلغ به صندوق بازنشستگی فولاد و ذوب آهن از طرف دولت پرداخت شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به جلسه نمایندگان صندوق بازنشستگی صنعت فولاد و ذوب آهن با نمایندگان دولت مبنی بر حل موضوع به تعویق افتادن حقوق این بازنشستگان، گفت: این جلسه روز گذشته و با حضور اعضای صندوق بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی و صنعت فولاد و نماینده آقای نوبخت در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

وی تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا آقای نوبخت در پی نامه ای به دولت هزار میلیارد تومان را برای کسری حقوق بازنشستگان صنعت فولاد و ذوب آهن مطالبه کند تا اینکه این مبلغ به صندوق بازنشستگی فولاد و ذوب آهن از طرف دولت پرداخت شود.

عضو «کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شواری اسلامی» تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا ما به ازای پرداخت هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی فولاد و ذوب آهن به میزان این مبلغ اسناد مربوط به دارایی های صندوق در اختیار دولت قرار بگیرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا