اکبریان:

ردپای برخی اعمال نظرها در واگذاری معادن

ردپای برخی اعمال نظرها در واگذاری معادن

گروه معادن - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان بر این اعتقاد هستند که اعمال نظرهایی در واگذاری معادن صورت می‌گیرد و درخصوص اهلیت افراد شک و تردیدی وجود دارد.

به گزارش ماین نیوز، عزیز اکبریان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در برخی استان‌ها، اظهار داشت: برخی نمایندگان درخصوص واگذاری معادن سوالاتی از وزیر داشتند؛ این نمایندگان بر این اعتقاد هستند که اعمال نظرهایی در واگذاری معادن صورت می‌گیرد و درخصوص اهلیت افراد شک و تردیدی وجود دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه وزیر سابق صنعت و معاون معدنی ایشان نتوانستند نمایندگان را با وجود جلسات متعدد پیگیر اقناع کنند، گفت: در نهایت تحقیق و تفحص بعد از توضیحات معاون معدنی وزیر و وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد و در کمیسیون به‌تصویب رسید، همچنین پس از ارائه شدن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز با رای نمایندگان تصویب شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر پاسخ درستی به نمایندگان داده شود که نمایندگان قانع شوند با بحث تحقیق و تفحص روبه‌رو نمی‌شویم، اضافه کرد: زمانی که پاسخ درستی به نمایندگان مردم در مجلس داده نمی‌شود و در بعضی موارد ابهاماتی وجود دارد و همچنین مطالباتی را مردم در این خصوص دارند نمایندگان از ابزار تحقیق و نفحص استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این تحقیق و تفحص تصویب شده و به‌زودی مراحل اجرایی آن عملی می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم یک اقدامات خوب، شفاف و روشن در رابطه با بحث واگذاری معادن را در سراسر کشور داشته باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا