تمام دیه جان باختگان معدن زغال سنگ آزادشهر پرداخت و تسویه شد

تمام دیه جان باختگان معدن زغال سنگ آزادشهر پرداخت و تسویه شد

گروه معادن >زغال‌سنگ - سرپرست بیمه آسیا در استان گلستان از پرداخت تمامی 90 میلیارد و 30 میلیون ریال دیه 43 نفر کارگر جان باخته معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر در وجه اولیای دم خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، مسلم سهرابی امروز چهارشنبه در نشست خبری افزود: بیمه آسیا طی چهار مرحله جمع‌ آوری مدارک قانونی نسبت به پرداخت 2100 میلیون ریال در وجه هر یک از اولیای دم جان باخته معدن زغال سنگ آزادشهر اقدام کرد بطوریکه اکنون تمامی پرونده‌ ها با موضوع دیه تسویه شده است.

وی گفت: در این مسیر یکی از مشکلات طولانی شدن روند انحصار وراثت بود که در هماهنگی با دادگستری استان گلستان امور مربوطه انجام و منطبق بر آن دیه تمام جان باختگان پرداخت شد.

انفجار 13 اردیبهشت امسال در معدن زغال سنگ آزادشهر 43 کشته و دهها زخمی برجای گذاشت که در پی آن رییس جمهوری، وزیر کار و شمار دیگری از مقامات دولت در محل حاضر و ضمن گفتگو با کارگران و خانواده جان باختگان بر رسیدگی به موضوع در ابعاد مختلف آن تاکید کردند.

پرداخت دیه، خسارت و حقوق معوقه کارگران، حل مشکل مسکن کارگران بدون خانه، احداث درمانگاه تامین اجتماعی در محل و روشن شدن علت دقیق حادثه مطابق نظر کارشناسان از جمله تصمیمات و قول های داده شده است.

معدن زغال سنگ زمستان یورت در نزدیکی روستایی به همین نام در شرق گرگان مرکز استان گلستان متعلق به بخش خصوصی است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا