کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچنان در انتظار دریافت حقوق معوقه

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچنان در انتظار دریافت حقوق معوقه

گروه صنایع معدنی >فولاد - تعدادی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران روز دوشنبه با تجمع در مقابل ساختمان بانک ملی شعبه مرکزی اهواز خواستار دریافت حقوق و مطالبات معوقه خود شدند.

به گزارش ماین نیوز، تجمع بیش از 200 کارگر، کارمند و کارشناس این شرکت، دوشنبه صبح در مقابل ساختمان بانک ملی شعبه مرکزی اهواز تجمع اعتراض آمیز کردند.
یکی از کارشناسان این شرکت که خواست نامش فاش نشود بیان کرد: ما کارشناسان و کارگران خواستار پرداخت حقوق، معوقات، برقراری بیمه تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی و راه افتادن خط تولید کارخانه هستیم.

وی ادامه داد: کارگران چهار ماه و کارشناسان این شرکت تا پنج ماه حقوق دریافت نکرده اند و همچنین از امکاناتی همچون البسه کارگری، و حتی آب خوردن برخوردار نیستند.

وی افزود:بسیاری از کارگران این شرکت برای درمان اعضای خانواده خود به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه، با مشکل روبه رو هستند که به دلیل نداشتن دفترچه بیمه با هزینه سنگین درمانی رو برو می شوند.

وی با انتقاد از پیگیر نشدن موضوع توسط مسئولان در خصوص برطرف شدن مشکل کارگران این شرکت ادامه داد: هیچ مسئول و مقامی پاسخی به کارگران تجمع کننده نمی دهد تا باعث دلگرمی کارگران شود.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره شده است. بلاتکلیفی این شرکت موجبات زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی را فراهم کرده و کارگران و پیمانکاران این شرکت تاکنون چندین بار برای مطالبات خود تجمع کرده اند.

شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا