مشهد؛

رشد نسبی فروش و بارگیری محصولات فولاد خراسان رضوی

رشد نسبی فروش و بارگیری محصولات فولاد خراسان رضوی

گروه صنایع معدنی >فولاد - فروش و بارگیری محصولات فولاد خراسان رضوی در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی چشم گیر برخوردار بوده است.

به گزارش ماین نیوز، مهندس بختیاری مدیر بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان رضوی گفت: با تلاش مستمر واحد‌های مختلف تولید و بازاریابی، روند فروش، بارگیری و ارسال محصولات مجتمع به نسبت سال قبل رشد مناسبی داشته است.


وی با صعودی خواندن نمودار فروش محصولات شرکت، اعم از محصولات نوردی، شمش و تولیدات واحد احیا گفت:: فروش صادراتی میلگرد نیز در مدت چهارماه اخیر رشد چشم گیری را نشان می‌دهد.


بختیاری افزود:، در چهارماه نخست سال جاری فروش محصولات نوردی با ۳۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به رقم ۲۵۰ هزار تن رسید و بارگیری این محصولات به خارج از شرکت در همین مدت نسبت به چهارماه نخست سال قبل، ۲۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.


مدیر بازاریابی و فروش مجتمع ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال فروش فولاد خام (شمش) مجتمع فولاد خراسان رشد ۲۰ درصدی و بارگیری و ارسال شمش به خارج از شرکت رشد ۴۲ درصدی را نسبت به چهارماه نخست سال گذشته نشان می‌دهد.


وی گفت:: محصولات واحد احیا نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۱۶ درصد رشد فروش داشته است که تا پایان تیرماه ۱۱۴ هزارتن محصول احیا (آهن اسفنجی) به مقاصد فروش بارگیری و حمل گردید، رقمی که حاکی از رشد ۴۳ درصدی است.


وی ادامه داد: در پایان تیرماه امسال صادرات میلگرد فولاد خراسان به خارج از مرز‌ها ۴۹ هزار تن بود که حکایت از رشد چشم گیر ۴۲ درصدی فروش صادراتی میلگرد شرکت دارد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا