رشد نسبی فروش و بارگیری محصولات فولاد خراسان

رشد نسبی فروش و بارگیری محصولات فولاد خراسان

دنیای معدن -فروش و بارگیری محصولات شرکت در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی چشم گیر برخوردار بوده است.

مدیر بازاریابی و فروش مجتمع با اعلام این خبر افزود: با تلاش مستمر واحدهای مختلف تولید و نیز همکاران واحد بازاریابی، روند فروش، بارگیری و ارسال محصولات مجتمع به نسبت سال قبل رشد مناسبی داشته است.

مهندس بختیاری با صعودی خواندن نمودار فروش محصولات شرکت، اعم از محصولات نوردی، شمش و تولیدات واحد احیا اظهار داشت: فروش صادراتی میلگرد نیز در مدت چهارماه اخیر رشد چشم گیری را نشان می دهد.

فروش 250 هزارتنی محصولات نورد

بر اساس گفته مدیر بازاریابی و فروش شرکت، در چهارماه نخست سال جاری فروش محصولات نوردی با 33 درصد رشد نسبت به سال قبل به رقم 250هزار تن بالغ گردید. بارگیری محصولات نوردی نیز به خارج از شرکت در همین مدت 238هزارتن بوده است که نسبت به چهارماه نخست سال قبل، 27درصد رشد را نشان می دهد.

رشد 20درصدی فروش شمش

همچنین در مدت یاد شده فروش فولاد خام (شمش) مجتمع فولاد خراسان 51هزار تن بوده است که رشد 20 درصدی نسبت به چهارماه نخست سال 95 را ثبت کرد. در همین مدت بیش از 53هزار تن شمش به خارج از شرکت ارسال شد که در مقایسه با سال قبل، حاکی از رشد 42 درصدی بارگیری و ارسال این محصول است.

احیا 16درصد بیش تر فروخت

محصولات واحد احیا نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه با 16 درصد رشد فروش، به 112 هزار تن رسید که تا پایان تیرماه 114 هزارتن محصول احیا (آهن اسفنجی) به مقاصد فروش بارگیری و حمل گردید؛ رقمی که حاکی از رشد 43 درصدی است.

رشد صادرات محصولات فولاد خراسان

بر اساس گزارش مدیریت بازاریابی و فروش شرکت، در پایان تیرماه امسال صادرات میلگرد فولاد خراسان به خارج از مرزها 49هزار تن بود که حکایت از رشد چشم گیر 42 درصدی فروش صادراتی میلگرد شرکت است.

نخستین ماه تابستان در حالی به پایان رسید که بارگیری و ارسال محصول صادراتی فولاد خراسان با افزایش 77درصدی، رقم 53هزارتن را ثبت کرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا