فولاد مبارکه بزرگترین پروژه گندله سازی شرق را افتتاح می کند/ کاهش هزینه ها

فولاد مبارکه بزرگترین پروژه گندله سازی شرق را افتتاح می کند/ کاهش هزینه ها

دنیای معدن -فولادمبارکه اولین و عظیم ترین پروژه گندله سازی شرق کشور را با سرمایه گذاری ۲.۵ هزار میلیارد تومانی و ظرفیت ۵ میلیون تنی سه شنبه جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می کند. در پی اتمام عملیات نصب تجهیزات و تزریق گاز به خط لوله کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی فولاد مبارکه در منطقه معدنی سنگان، مشعل های این طرح عظیم صنعتی که نخستین و بزرگترین کارخانه گندله سازی شرق کشور است، اواسط اردیبهشت سال جاری روشن و مرحله راه اندازی گرم کارخانه آغاز شد. حال آخرین رویداد این پروژه با افتتاح سه شنبه جاری در حضور معاون اول رئیس جمهور همراه شده است. براساس این گزارش، در این رابطه بهرام سبحانی مدیرعامل "فولاد" گفته است:میزان سرمایه گذاری فولادمبارکه در منطقه سنگان حدود ۲.۵ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱.۱۵ هزار میلیارد تومان مربوط به بخش گندله سازی و زیرساخت های مربوطه بوده و مابقی مربوط به پروژه فرآوری سنگ آهن به ظرفیت ۵ میلیون تن و زیرساخت های موردنیاز آن است. امیر حسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولادمبارکه هم از کاهش هزینه های نهایی تولید فولاد با راه اندازی آن خبر داده است.

در پی اتمام عملیات نصب تجهیزات و تزریق گاز به خط لوله کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی فولاد مبارکه در منطقه معدنی سنگان، مشعل های این طرح عظیم صنعتی که نخستین و بزرگترین کارخانه گندله سازی شرق کشور است، اواسط اردیبهشت سال جاری روشن و مرحله راه اندازی گرم کارخانه آغاز شد.

حال آخرین رویداد این پروژه با افتتاح سه شنبه جاری در حضور معاون اول رئیس جمهور همراه شده است.

براساس این گزارش، در این رابطه بهرام سبحانی مدیرعامل "فولاد" گفته است:میزان سرمایه گذاری فولادمبارکه در منطقه سنگان حدود ۲.۵ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱.۱۵ هزار میلیارد تومان مربوط به بخش گندله سازی و زیرساخت های مربوطه بوده و مابقی مربوط به پروژه فرآوری سنگ آهن به ظرفیت ۵ میلیون تن و زیرساخت های موردنیاز آن است.

امیر حسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولادمبارکه هم از کاهش هزینه های نهایی تولید فولاد با راه اندازی آن خبر داده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا