افت تقاضای بیلت در جنوب شرق آسیا

افت تقاضای بیلت در جنوب شرق آسیا

دنیای معدن -روزهای گذشته تقاضای بیلت در جنوب شرق آسیا ناچیز بود. ویتنام چند محموله فروش داشته و قیمت های چین همچنان خیلی بالاست و قدرت رقابت ندارد. بیلت چین 480 تا 490 دلار هر تن سی اف آر است که 10 دلار رشد قیمت داشته است. البته در این مدت بیلت در بازار داخلی چین 18 دلار رشد داشته و خریدار دارد. در هر حال در جنوب شرق آسیا بیلت چین خریداری ندارد البته تقاضای بیلت سایر کشورها نیز کمتر شده است. بیلت هند 440 تا 450 دلار هر تن سی اف آر است و هنوز معامله ای شنیده نشده است. در مالزی خریدارها به دنبال کمتر از 445 دلار هر تن سی اف آر هستند. بیلت ویتنام در فیلیپین 450 تا 460 دلار هر تن سی اف آر شنیده شد که 20 تا 25 دلار نسبت به یک ماه قبل بالا رفته و معاملاتی در 445 تا 454 دلار نهایی شد. برخی از فعالان بازار چین معتقدند در آگوست با کاهش تقاضای میلگرد در چین قیمت بیلت صادراتی نیز تصحیح می شود و در جنوب شرق آسیا خواستار پیدا خواهد کرد. منبع: metal expertایفنا

البته در این مدت بیلت در بازار داخلی چین 18 دلار رشد داشته و خریدار دارد. در هر حال در جنوب شرق آسیا بیلت چین خریداری ندارد البته تقاضای بیلت سایر کشورها نیز کمتر شده است. بیلت هند 440 تا 450 دلار هر تن سی اف آر است و هنوز معامله ای شنیده نشده است. در مالزی خریدارها به دنبال کمتر از  445 دلار هر تن سی اف آر هستند. بیلت ویتنام در فیلیپین 450 تا 460 دلار هر تن سی اف آر شنیده شد که 20 تا 25 دلار نسبت به یک ماه قبل بالا رفته و معاملاتی در 445 تا 454 دلار نهایی شد.

برخی از فعالان بازار چین معتقدند در آگوست با کاهش تقاضای میلگرد در چین قیمت بیلت صادراتی نیز تصحیح می شود و در جنوب شرق آسیا خواستار پیدا خواهد کرد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا