کرباسیان، رییس شورای سیاستگذاری جشنواره عکس معدن

کرباسیان، رییس شورای سیاستگذاری جشنواره عکس معدن

دنیای معدن - مهدی کرباسیان رییس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی عکس معدن شد.

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ملی عکس معدن شامل دکتر مهدی کرباسیان - معاون وزیر و رییس هیئت عامل ایمیدرو- رییس شورا ، دکتر بهرام سبحانی - مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه، مهندس محمود نوریان - مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، مهندس محمدرضا بهرامن - رییس خانه ی معدن ایران، دکتر ناصر بزرگمهر- مشاور وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو ، حسین منصوری - مدیر روابط عمومی ایمیدرو و مجید مصاحبی- دبیر جشنواره است.
کرباسیان ریس هیات عامل ایمیدرو درباره هدف از برگزاری نخستین جشنواره عکس معدن گفت: استفاده از حافظه و دانش تصویری عکاسان برای گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی و ایجاد ارتباط بین اهالی فرهنگ و هنر با مسئولان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

نخستین جشنواره ی ملی عکس معدن که روز 20 خرداد ماه فراخوان آن اعلام شد، در نیمه اول مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این جشنواره به عکاسان برتر بخش معدن، نشان کیمیا اعطا می شود.

بخش اصلی این جشنواره شامل مسابقه عکس های حرفه ای و نیز عکاسی با تلفن همراه به صورت جداگانه است که موضوعات مختلفی همچون انسان و معدن، براده ها و گدازه ها، معادن گوهر زمین، معدن و محیط زیست، اشتغال و معدن و زنان و معادن را پوشش خواهد داد.

جوایز جشنواره شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است که هنرمندان و استادان برجسته و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی جوایز هنرمندان عکاس را اهدا می کنند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند آثار خود در موضوعات برشمرده را تا تاریخ 15تیر ماه به آدرس تهران- خیابان سپهبد قرنی- نبش کوچه شریف- پلاک 39 (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) ارایه یا به آدرس www.kimiyafest.ir مراجعه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا