ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 آلمان شد

ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 آلمان شد

دنیای معدن - ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از سوی شرکت معتبر DQS آلمان شد.

مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو ، در مراسم دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008، ضمن تبریک به همکاران این سازمان به ویژه معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی به عنوان نماینده مدیریت، گفت : ایمیدرو از سال 94 با استفاده از خدمات مشاور و تیم کارشناسی سیستم های مدیریت کیفیت -که همگی از بدنه ایمیدرو هستند- بهبود مستمر فرآیند ها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، این مهم در ایمیدرو اتفاق افتاد و در پایان سال 95 موفق به احراز صلاحیت و دریافت گواهی استاندارد ISO 9001-2008 شده و گواهی نامه مزبور در ابتدای سال 96 از سوی تیم ممیزی شرکت DQS به ایمیدرو تحویل شد.

وی افزود: برای دریافت این گواهینامه بر اساس استانداردهای روز جهانی، یک تیم 30 نفره از ایمیدرو آموزش های لازم را فرا گرفته و 8 سر ممیز و 22 ممیز در قالب 7 تیم تخصصی تربیت شد .

کرباسیان تصریح کرد: بر این اساس، ایمیدرو می تواند از تاریخ صدور گواهینامه، از نشان ها و لوگوهای استاندارد ایزو 9001 ، در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند و پیش بینی می شود دستیابی به این گواهینامه موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی و رویه ها شده و شاهد افزایش کیفیت خدمات و تصمیمات باشیم .

امیر خرمی شاد، نماینده مدیریت ارشد در سیستم های تضمین کیفیت ایمیدرو اظهار داشت: با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در ایمیدرو، وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات، سنگین تر شده و با توجه به هدف اصلی این استاندارد که افزایش رضایت ذینفعان است، دریافت این گواهینامه، ابتدای راه تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است و امیدواریم روز به روز گام های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به ذینفعان سازمان و ادامه روند مذکور، از دستاوردهای دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 است. همچنین، تیم کارشناسی مدیریت کیفیت ایمیدرو در حال آماده سازی سازمان برای استقرار ISO 9001:2015 است و طی سال های آتی، شاهد استقرار سایر سیستم های مدیریتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات ایمیدرو خواهیم بود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا