پایانه صادرات مواد معدنی در گمرک لاور ساحلی راه اندازی شود

پایانه صادرات مواد معدنی در گمرک لاور ساحلی راه اندازی شود

دنیای معدن - امام جمعه کاکی بر ضرورت راه اندازی پایانه صادرات مواد معدنی در گمرک لاور ساحلی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد محمدی صبح شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی از تلاش های فرماندار شهرستان در حل مشکلات سیل اخیر در بخش کاکی تقدیر کرد و اظهار داشت: در زمان وقوع سیل استاندار بوشهر سه بار از بخش کاکی بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات را دید و دستورات لازم را نیز صادر کردند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: کاکی بخش گسترده ای است و به نوعی عظمت شهرستان محسوب می شود و با وجود هم جواری با خلیج فارس و ۲۲.۵ کیلومتر مرز آبی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخودار است.

محمدی با بیان اینکه خدمات دولت نباید نادیده گرفته شود، ادامه داد: بخش های گردشگری، صیادی، تجارت، آبزی پروری و غیره از جمله بخش های مهمی است که نقش بسزایی در اشتغال این بخش دارد و ظرفیت خوبی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه بنادر لاور ساحلی تجاری و گلستان ساحلی صیادی تعریف شود، گفت: راه اندازی گمرک لاور ساحلی از آروزهای دیرینه مردم این منطقه بود که از دولت تقدیر می شود و انتظار داریم پایانه صادرات مواد معدنی در گمرک لاور ساحلی راه اندازی شود تا شاهد رونق بیشتر باشیم.

محمدی تصریح کرد: این بخش در حوزه کشاورزی همواره حرفی برای گفتن دارد و بخش عمده اشتغال منطقه کشاورزی است ولی در سال گذشته به این کشاورزان زحمت کش خسارت زیادی وارد شد.

وی همچنین بر ضرورت احیاء روستاهای سیل زده سال ۶۵ تاکید کرد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا