ارزانی خبر داد:

ثبت رکورد جدید تولید تختال در فولاد هرمزگان

ثبت رکورد جدید تولید تختال در فولاد هرمزگان

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد تولید روزانه و ماهانه تختال شد.

به گزارش ماین نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تلاش کارکنان شرکت فولاد هرمزگان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: کارکنان پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در آخرین ماه سال 95 با تولید صد و بیست هزار و 85 تن تختال در این کارخانه، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند که رکورد قبلی 118 هزار و 148 تن تختال بوده است.

فرزاد ارزانی افزود: در ادامه روند رو به رشد توليد تختال، کارکنان سختکوش فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه تولید 5 هزار و 382 تن تختال در اسفندماه 95 نیز شدند که رکورد قبلی به میزان5 هزار و 174 تن بوده است.

وی اظهار داشت: دستیابی به این رکوردهای تولیدی مرهون تلاش، همدلی و مسئولیت پذیری تمامی همکاران و دقت عمل و احدهای مختلف بوده است.

وی یادآور شد: علاوه بر همت و سختکوشی مجموعه فولاد هرمزگان که قابل تقدیر است و نقش اساسی در کسب این موفقیت های داشته است، بهبود تامین مواد اولیه و قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری را از جمله عوامل کسب رکوردهای فوق دانست.

شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی یک و نیم میلیون تن تختال (اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلیمتر، عرض 900 تا دو هزار میلیمتر و طول شش تا 12 هزار میلیمتر بوده که در 13 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا