در جریان برگزاری فاینکس 2017 انجام می گیرد؛

60 میلیون تومان جایزه برای برگزیدگان مسابقه استارتاپی فین استارز

60 میلیون تومان جایزه برای برگزیدگان مسابقه استارتاپی فین استارز

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مسابقه استارتاپی فین‌استارز به صورت آنلاین از تاریخ 26 تا 29 فروردین ماه برگزار می‌شود و از تمامی نقاط کشور امکان مشارکت در این رقابت وجود دارد.

 

 

با آغاز نام‌نویسی در مسابقه استارتاپی فین‌استارز 2017، ثبت نام کنندگان در قالب تیم‌های 2 تا 7 نفره تا فردا (سه‌شنبه 8 فرودین‌ماه) می توانند از تخفیف 50 درصدی هزینه ثبت نام استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مسابقه استارتاپی فین‌استارز به صورت آنلاین از تاریخ 26 تا 29 فروردین ماه برگزار می‌شود و از تمامی نقاط کشور امکان مشارکت در این رقابت وجود دارد.

مسابقه استارتاپی فین استارز 2017 توسط فرابورس ایران برگزار می شود و 60 میلیون تومان جایزه به گروه‌های برتر تعلق می‌گیرد.

علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌ اینترنتی http://finovent.ir تا 29 فرودین ماه به صورت تیمی در این مسابقه ثبت نام کنند البته تا فردا امکان ثبت نام نیم بها در این رقابت وجود دارد.
خاطر نشان می شود؛  مسابقه استارتاپی فین استارز هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است و تا تاریخ ۱۸  فروردین ماه تیم‌ها فرصت دارند به ایده‌پردازی و تکمیل مدل کسب و کار خود بپردازند.
یادآور می شود؛ فین‌‌استارز 2017 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی استارتاپ‌های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌‌ها در حوزه فناوری‌های مالی از 26 تا 29 فروردین‌ماه 1396 توسط فرابورس ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

فین‌استارز فرصتی برای صاحبان ایده، استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری فراهم می‌آورد تا با تعامل هدف‌مند و سازنده به شبکه‌سازی، یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی بپردازند.

از اهداف رویداد فین استارز می‌توان به معرفی نیازهای صنعت مالی کشور، ایجاد تعامل میان استارتاپ ها و نهادهای متولی در حوزه مالی کشور، ترویج و فرهنگ سازی به منظور معرفی ظرفیت های بازار سرمایه برای تامین مالی و هم‌افزایی بازیگران کلیدی و مهم حوزه مالی اشاره کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا