رسول ساجدی:

فاینکس فرصتی برای شناسایی بهتر صنعت بیمه است

فاینکس فرصتی برای شناسایی بهتر صنعت بیمه است

نمایشگاه و حضور در آن اساساً برای معرفی و برندینگ شرکت‌های مختلف اقتصادی اهمیت بالایی دارد و دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) به عنوان یک رخداد بزرگ مالی در کشور شناخته می شود که مجریان آن برای برگزاری هرچه بهتر آن باید تدابیر لازم را بیندیشند .

 

معاون توسعه بازار امور شعب و شبکه فروش بیمه سرمد، فاینکس 2017 را فرصتی برای شناسایی بهتر صنعت بیمه دانست و گفت: با توجه به ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد و توسعه کشور، لازم است شرکت های بیمه ای بیش از پیش شناخته شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی بازار سرمایه (سنا) رسول ساجدی، معاون توسعه بازار امور شعب و شبکه فروش بیمه سرمد در گفت و گو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، اظهار کرد: نمایشگاه و حضور در آن اساساً برای معرفی و برندینگ شرکت‌های مختلف اقتصادی اهمیت بالایی دارد و دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) به عنوان یک رخداد بزرگ مالی در کشور شناخته می شود که مجریان آن برای برگزاری هرچه بهتر آن باید تدابیر لازم را بیندیشند که چگونه آن را برگزار کنند تا خروجی بهتری از آن دریافت کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته شرکت های بیمه در نمایشگاه ها مظلوم واقع شده اند و به نظر می‌ رسید کسی به آن‌ ها توجهی نمی‌کند که بخشی از آن به خود شرکت‌های بیمه ای بر می گردد که باید در این رخدادها فعال تر باشند.

ساجدی ادامه داد:  بخشی دیگر نیز به مجریان این نمایشگاه‌ها برمی‌گردد که در سال های گذشته بیشتر به شرکت‌های بورسی توجه می‌کردند که امیدواریم بر اساس وعده های داده شده امسال از نظر فضای فیزیکی، اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر شرکت های بیمه ای مورد توجه قرار بگیرند.

معاون توسعه بازار امور شعب و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد ادامه داد: با توجه به ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد و توسعه کشور شرکت های بیمه ای باید بیش از پیش شناخته شوند و همه متولیان و مسئولان کشور باید بیش از پیش به شناسایی نقش صنعت بیمه در توسعه، امنیت و پیشرفت کشور کمک کنند. 

ساجدی همچنین در خصوص برنامه‌های شرکت بیمه سرمد در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، گفت: همه تلاشمان این است تا برنامه های مختلف آموزشی در حوزه ارائه عملکرد و آشنایی با صنعت بیمه کشور و شرکت بیمه سرمد برای اقشار مختلف جامعه برگزار کنیم تا مردم بیشتر با بیمه به ویژه بیمه هایی مانند بیمه عمر و زندگی آشنا شوند و به آنها بگوییم که همه تلاش صنعت بیمه این است تا امنیت، آرامش و توسعه بیشتری برای کشور به ارمغان بیاوریم چرا که شرکت های بیمه ای ریسک های مختلفی را در حوزه‌های اقتصادی نزد خودشان نگه می دارند تا نشاط اقتصادی در کشور ایجاد شود و معاملات و مبادلات اقتصادی در فضایی امن و آرام انجام شود.  

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا