دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری عنوان کرد؛

فاینکس 2017 فرصتی برای جذب مخاطبان بیشتر بازار سرمایه

فاینکس 2017 فرصتی برای جذب مخاطبان بیشتر بازار سرمایه

بازار سرمایه حوزه ای است که نیاز به نگاه تخصصی دارد به همین منظور باید از طریق فرهنگ سازی علاوه بر آشنایی عمومی و جذب مخاطب حداکثری به حضور تخصصی در بازار سرمایه کمک شود و یکی از فرصت هایی که می تواند به این روند کمک کند، در ایام نمایشگاه به دست می آید که باید به نحو احسن از این فرصت بهره گرفت.

 

بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اصلی بازارهای مالی کشور طبیعتا نیازمند برگزاری نمایشگاه و نشست های تخصصی در این عرصه است که بر اساس یک رسم چندین ساله این رویداد برگزار می شود.

سعید اسلامی بیدگلی- دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، با بیان این مطلب درباره برگزاری نمایشگاه فاینکس 2017 به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی در ایام نمایشگاه می تواند برای مخاطبان بالقوه و بالفعل بازار سرمایه بسیار مفید باشد.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخاطبان بازار سرمایه می توان فرصت های مناسبی را برای آشنایی در سطوح مقدماتی و پیشرفته برای علاقه مندان این حوزه فراهم کرد تا بدین ترتیب به عمومی کردن بازار سرمایه در سطوح خرد و کلان جامعه کمک شود.

 این کارشناس بازار سرمایه به اهمیت ارتباط با مخاطبان در ایام برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معمولا در نمایشگاه ها بخش ارتباطات فعال است اما هنوز برای یک CRM بهینه یا یک مدیریت ارتباط با مشتری مناسب جای کار جدی وجود دارد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این نکته که فرهنگ سازی لازمه توسعه و رونق بازار سرمایه است، گفت: بازار سرمایه حوزه ای است که نیاز به نگاه تخصصی دارد به همین منظور باید از طریق فرهنگ سازی علاوه بر آشنایی عمومی و جذب مخاطب حداکثری به حضور تخصصی در بازار سرمایه کمک شود و یکی از فرصت هایی که می تواند به این روند کمک کند، در ایام نمایشگاه به دست می آید که باید به نحو احسن از این فرصت بهره گرفت.
 
دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه 26 الی 29 فروردین 1396 برابر با 15 الی 18 آوریل 2017، در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا