فروردین 96 رقم می خورد:

بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه

بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه

با توجه به برگزاری نمایشگاه 95 در زمان ترافیک مجامع شرکت‌های بورسی و فصل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، براساس تدابیر اندیشیده شده برای سال 96 زمان برپایی این نمایشگاه فروردین ماه در نظر گرفته شد.

 

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با هدف معرفی پتانسیل های بازار سرمایه به سرمایه گذاران خارجی، گسترش فرهنگ سهامداری، ارتقاء آشنایی بنگاه های اقتصادی با تنوع روش های تامین مالی و فرآیند پذیرش در بورس تهران و آشنایی عموم هموطنان با بازار سرمایه 26 تا 29 فروردین 96، در محل دائــمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از روابط  عمومی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، حمید روح بخش، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران برپایی این نمایشگاه را بزرگترین رویداد کشور در زمینه بورس، بانک و بیمه دانست و با بیان مطلب فوق گفت: برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه علاوه بر فراهم کردن زمینه آشنایی اقشار مختلف جامعه با بازار سرمایه و پول، بزرگترین اجتماع فعالان بازار مالی را رقم می زند و توانمندی ها، نوآوری ها، دستاوردها و خدمات متنوع مالی را در معرض مشاهده و بهره برداری عموم بالاخص سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می دهند.

 وی به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مشارکت کنندگان طیف گسترده ای از ارکان بازار، کارگزاری ها، تامین سرمایه ها، مشاوران سرمایه گذاری، سبد گردانان، هلدینگ ها، ناشران بورسی، بانک ها و بیمه ها هستند.

مدیر روابط عمومی بورس تهران به علت تغییر زمان برپایی نمایشگاه در سال آتی اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه 95 در زمان ترافیک مجامع شرکت‌های بورسی و فصل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، براساس تدابیر اندیشیده شده برای سال 96 زمان برپایی این نمایشگاه فروردین ماه در نظر گرفته شد.

روح بخش برنامه های بورس تهران، طی 4 روز برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد و گفت: غرفه بورس تهران در سالن35(سالن ارکان بازار سرمایه) واقع است و 30 نفر از کارشناسان بورس تهران به سئوالات سهامداران، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و دانشجویان پاسخ خواهند داد. همچنین 14 دوره آموزشی در محل غرفه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران تصریح کرد: در این دوره ها عناوین مختلفی در خصوص فرآیند پذیرش شرکت ها، معرفی تنوع روش های تامین مالی از طریق بورس، فرآیند سرمایه گذاری در بورس تهران، ساز و کار معاملات در بازار اختیار معامله و معرفی تارنمای بورس تهران برای عموم بازدید کنندگان برگزار می شود.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا