جلوی خام فروشی معادن در خراسان جنوبی گرفته شود/ ضرورت فعال شدن کارخانه فرآوری مواد معدنی در خراسان جنوبی

جلوی خام فروشی معادن در خراسان جنوبی گرفته شود/ ضرورت فعال شدن کارخانه فرآوری مواد معدنی در خراسان جنوبی

دنیای معدن - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید جلوی خام فروشی معادن در خراسان جنوبی گرفته شود، گفت: در خراسان جنوبی باید کارخانه فرآوری مواد معدنی در کنار معادن فعال شود.

بی بی عصمت سرفرازی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: باید متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در استان است بسترهای لازم برای استفاده از این ظرفیت ها فراهم شود.

وی گفت: استان بیش از 300 معدن فعال و حدود 39 مواد معدنی دارد که این موضوع خراسان جنوبی را تبدیل به یکی از قطب های برتر معدنی در کشور کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی افزود: با کمبود صنایع تبدیلی در استان بسیاری از ذخایر معدنی به صورت خام فروخته می شود.

سرفرازی با بیان اینکه باید جلوی خام فروشی معادن در خراسان جنوبی گرفته شود، تصریح کرد: در خراسان جنوبی باید کارخانه فرآوری مواد معدنی در کنار معادن دیگر فعال شود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تلاش شده نگاه همه جانبه به تمام موضوعات وجود داشته باشد، ادامه داد: در دولت یازدهم امنیت روانی برای سرمایه گذاران به این کشور برگشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مباحث اقتصادی کشور و اشتغال در روستاها برای مسؤولان باید مورد توجه قرار بگیرد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا