متن طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد

متن طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد

دنیای معدن - جمعی از نمایندگان مجلس از هیئت رئیسه مجلس، تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته را کلید زدند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیئت رئیسه مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته را مطرح کردند.

در متن نامه این نمایندگان در تقاضا از هیئت رئیسه مجلس جهت تحقیق و تفحص از این صندوق، آمده است که صندوق بازنشستگی فولاد یکی از صندوق های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که تعداد بسیار زیادی از شرکت های معدنی، صنعتی و تولیدی را در زیرمجموعه خود دارد و باید براساس عملکرد ثبت خود بتواند هزینه حقوق و دستمزد بازنشتگان فولاد را تأمین کند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: آنچه که تاکنون شاهد بوده ایم تجمعات فراوان این عزیزان برای حقوق و دستمزد خود و تأمین هزینه های آن از محل اعتبارات دولتی بوده است، درحالی که این شرکت ها اگر در اختیار بخش خصوصی بودند جزء شرکت های توانمند و سودآور محسوب می شدند.

نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های وابسته با تأکید بر این که معضلات مالی و حقوق های نامتعارف مدیران و ریخت و پاش های غیرحضوری و همچنین استفاده از مدیران غیرمتخصص و صرفاً براساس روابط باعث این مشکلات شده است، تقاضای تحقیق و تفحص از این صندوق و شرکت های وابسته براساس ماده 214 آیین نامه داخلی مجلس مطرح شده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا