تعدیل مثبت ١٩ درصدی سود هر سهم فولاد مبارکه برای سال مالی ٩٥

تعدیل مثبت ١٩ درصدی سود هر سهم فولاد مبارکه برای سال مالی ٩٥

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت موفق شد سود هر سهم خود را از مبلغ ۱۳۹ریال به ۱۶۵ریال به میزان ۱۹ درصد افزایش دهد.

به گزارش ماین نیوز، امیرحسین نادری با بیان این مطلب افزود: شرکت فولاد مبارکه در ۹ ماهه اول سال ۹۵ توانست ۴،۴۱۴ هزار تن انواع محصولات گرم و سرد و پوششدار تولید کند که این مقدار معادل ۷۴ درصد پیش بینی کل سال است، همچنین طی این مدت ۴۷۰۲ هزار تن محصول به ارزش ۷۲،۲۹۴،۳۸۹ میلیون ریال به فروش رسید که ۷۳ درصد پیش بینی فروش سال ۹۵ را پوشش میدهد.

وی بیان کرد: طی ۹ ماه نخست سال جاری پس از کسر تمامی هزینه ها شرکت به ۱۰،۵۱۹،۴۷۰میلیون ریال سود خالص دست یافت که این موضوع تحقق ۸۵ درصدی سود پیش بینی شده سال ۹۵ را نشان میدهد.

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: با توجه به عملکرد موفق شرکت در فروش محصولات و تحویل محصولات در ۹ ماهه نخست که بیش از کل تحویل محصول در سال ۹۴ بوده ، پیش بینی میگردد در صورت ثبات قیمتها، شرکت بتواند تا پایان سال به طور کامل مقدار برنامه ارائه شده را پوشش دهد.

وی به طرحهای توسعه شرکت اشاره و تصریح کرد: مبلغ سرمایه گذاری در طرحهای توسعه و پیش پرداختهای سرمایهای تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان بوده است که با راه اندازی طرحهای توسعه گروه فولاد مبارکه از جمله ماشین ریخته گری شماره ۵ در راستای افزایش تولید و توازن زنجیره تولید گروه و بهره برداری از این طرحها ظرفیتهای تولیدی و سودآوری شرکت افزوده خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا