علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان شد

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان شد

دنیای معدن -در جلسه شورای معاونین ذوب آهن اصفهان ، ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا کجباف مدیر سابق روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ،‌ علیرضا امیری به عنوان مدیر جدید این بخش معرفی گردید و حکم انتصاب خود را از دست مهندس صادقی مدیرعامل شرکت دریافت نمود .محمدرضا کجباف نیز طی حکمی به سمت مدیر مهندسی فروش در حوزه معاونت بازاریابی و فروش شرکت منصوب شد . مهندس صادقی در این جلسه بر حفظ و استفاده بهینه از سرمایه انسانی شرکت تاکید نمود و گفت : چرخش و تغییر مدیریت در سازمان های پیشرو یک اصل مهم محسوب می شود چرا که بهره گیری بهتر از پتانسیل منابع انسانی و ارتقاء انگیزه را موجب می شود . وی ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا کجباف مدیر سابق روابط عمومی گفت : علیرضا امیری از مدیران با تجربه ذوب آهن است که در گذشته نیز با من همکاری داشته و امیدوارم با حضور ایشان شاهد تحولات سازنده ای در بخش روابط عمومی باشیم . مدیرعامل شرکت ، انتصاب محمدرضا کجباف به سمت مدیر مهندسی فروش را در جهت تقویت حوزه بازاریابی و فروش شرکت دانست و گفت : در این حوزه با حضور احسان دشتیانه تحولات بسیار خوبی صورت گرفته است و با توجه به نیاز شرکت به نقدینگی و همچنین رقابت شدید در بازارهای داخل و خارجی ، حساسیت و اهمیت بخش فروش شرکت بیش از گذشته مشهود است .

مهندس صادقی در این جلسه بر حفظ و استفاده بهینه از سرمایه انسانی شرکت تاکید نمود و گفت : چرخش و تغییر مدیریت در سازمان های پیشرو یک اصل مهم محسوب می شود چرا که بهره گیری بهتر از پتانسیل منابع انسانی و ارتقاء انگیزه را موجب می شود .

وی ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا کجباف مدیر سابق روابط عمومی گفت : علیرضا امیری از مدیران با تجربه ذوب آهن است که در گذشته نیز با من همکاری داشته و امیدوارم با حضور ایشان شاهد تحولات سازنده ای در بخش روابط عمومی باشیم .علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان شد

مدیرعامل شرکت ، انتصاب محمدرضا کجباف به سمت مدیر مهندسی فروش را در جهت تقویت حوزه بازاریابی و فروش شرکت دانست و گفت : در این حوزه با حضور احسان دشتیانه تحولات بسیار خوبی صورت گرفته است و با توجه به نیاز شرکت به نقدینگی و همچنین رقابت شدید در بازارهای داخل و خارجی ، حساسیت و اهمیت بخش فروش شرکت بیش از گذشته مشهود است .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا