افزایش ۲۳ درصدی فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران

افزایش ۲۳ درصدی فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران گفت: 220 هزار تن محصول در هفت ماه ابتدایی امسال در این مجموعه فروخته شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 23 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ماین نیوز، «محمدابراهیم قدیریان» با اعلام این خبر؛ افزود : این میزان تولید سبب شده است که در واحدهای فولادسازی 100 درصد، نورد سنگین 13درصد، نورد سبک 18درصد، عملیات حرارتی و تکمیل کاری 12 درصد رشد نسبت به سال قبل بیشتر از برنامه مصوب باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش های مختلف فولادسازی در مجتمع فولاد آلیاژی برنامه های توسعه ای را دنبال می کنیم، افزود: امسال طبق بودجه مصوب باید 340 هزار تن محصول در فولاد آلیاژی ایران تولید و به بازار عرضه شود که در هفت ماه گذشته 235 هزار تن آن محقق شده است.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به رکوردهای حاصل شده در ماه های اخیر اشاره کرد وگفت: بخشی از واحدهای این شرکت موفق شده اند رکوردهای جدیدی در تولید و فروش داشته باشند به طوری که واحد ذوب با تولید 41 هزار و 50 تن مذاب در خرداد 95 و امور فروش نیز با ثبت چهار رکورد به مقدار 23 هزار تن در زمینه محصولات آلیاژی به یک رکورد جدید دست یابند.

قدیریان افزود: اضافه شدن تولیدات فولاد زنگ نزن 304 و 316 به سبد محصولات این شرکت از دیگر افتخارات کسب شده است که با تولید و فروش آن در بازار ضمن کسب رکورد جدیدی در تولید و نیاز کشور و حتی صادرات، خود را به کلوپ تولید کنندگان این نوع محصولات مهم نزدیک تر کرده ایم.

وی همچنین به صادرات حدود 30هزارتن محصول به چند کشور دنیا اشاره کرد و گفت: توسعه صادرات فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از استراتژی های پایدار این شرکت در جهت رقابت با تولید کنندگان معتبر جهان است که صـدور این مقدار محصول تا آخر سال به بیش از 50هزار تن خواهد رسید.

وی با اشاره به تولید محصول جدید در فولاد آلیاژی ایران اظهار داشت: این شرکت تاکنون 18 گروه فولاد آلیاژی در قالب حدود 330 گرید آلیاژی را تولید کرده و با ارزش افزوده بالا همواره به عنوان یک هدف مهم و اساسی در دستور کار فولاد آلیاژی ایران قرار گرفته است.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران مهمترین کشورهای هدف صادراتی محصولات این شرکت را 20 کشور اروپایی اعلام کرد و افزود: عمده ترین صادرات ما به کشورهای آلمان، اسپانیا، لهستان و بسیاری دیگر از کشورهای صنعتی اروپا صورت می گیرد
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا