حضور وزرای اقتصادی ایران و مدیران شرکت های جهانی در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی

حضور وزرای اقتصادی ایران و مدیران شرکت های جهانی در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی

دنیای معدن - دومین اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS2)، روزهای 20 تا 21 آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود. در این اجلاس، وزاری اقتصادی ایران و مدیران عامل شرکت های جهانی به عنوان سخنران کلیدی حضور دارند. این اجلاس دو روزه که با حضور مقامات عالی کشور و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی و همچنین مدیران عامل و کارشناسان داخلی حضور خواهند داشت. سخنرانان کلیدی این اجلاس در بخش ایران، وزرای صنعت معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی و نیز رییس کل بانک مرکزی، مدیران عامل شرکت ملی گاز و راه آهن جمهوری اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی هستند و در بخش خارجی نیز مدیران عامل شرکت های اس ام اس گروپ از آلمان، جِی اس سی اگزیار از روسیه، اِن آر جی و میگا از استرالیا و همچنین مدیران ارشد شرکت های اتوتک فنلاند و سازمان معادن و نفت استرالیا حضور دارند. مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو نیز ریاست این اجلاس را برعهده دارد. همچنین برگزاری نمایشگاه بین المللی، از جمله برنامه های است که در حاشیه این اجلاس برپا می شود و در آن شرکت های داخلی و خارجی، به معرفی توانمندهای خود می پردازند. حضور نمایندگی های اصلی شرکت های بزرگ معدنی جهان، از جمله نکات قابل توجه این رویداد بین المللی محسوب می شود. دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با موضوع توسعه و سرمایه گذاری و با هدف تقویت همکاری ها، عملی شدن برنامه های این بخش، جذب سرمایه خارجی و آگاهی از جدیدترین دستاوردهای جهان در این حوزه برپا می شود. اجلاس نخست معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS1) در روزهای 10 و 11 خرداد سال گذشته برگزار شد که با استقبال شرکت های داخلی و خارجی همراه بود. آن رویداد، میزبان 118 مدیر و کارشناس خارجی از 42 شرکت و 20 کشور بود و مدیران شرکت های معتبر معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله Rio Tinto، Outotec، MCC، Danielli،Hatch، Tenova و ... به ارایه مطالب و برنامه های خود پرداختند. همچنین حضور هزار مدیر و کارشناس از 230 شرکت داخلی، طیف متنوعی از میهمانان اجلاس را ایجاد کرده بود.

این اجلاس دو روزه که با حضور مقامات عالی کشور و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی و همچنین مدیران عامل و کارشناسان داخلی حضور خواهند داشت. سخنرانان کلیدی این اجلاس در بخش ایران، وزرای صنعت معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی و نیز رییس کل بانک مرکزی،‌ مدیران عامل شرکت ملی گاز و راه آهن جمهوری اسلامی و سازمان بنادر و دریانوردی هستند و در بخش خارجی نیز مدیران عامل شرکت های اس ام اس گروپ از آلمان، جِی اس سی اگزیار از روسیه،‌ اِن آر جی و میگا از استرالیا و همچنین مدیران ارشد شرکت های اتوتک فنلاند و سازمان معادن و نفت استرالیا حضور دارند. مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو نیز ریاست این اجلاس را برعهده دارد.
همچنین برگزاری نمایشگاه بین المللی،‌ از جمله برنامه های است که در حاشیه این اجلاس برپا می شود و در آن شرکت های داخلی و خارجی، به معرفی توانمندهای خود می پردازند. حضور نمایندگی های اصلی شرکت های بزرگ معدنی جهان، از جمله نکات قابل توجه این رویداد بین المللی محسوب می شود.
دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با موضوع «توسعه و سرمایه گذاری» و با هدف تقویت همکاری ها، عملی شدن برنامه های این بخش، جذب سرمایه خارجی و آگاهی از جدیدترین دستاوردهای جهان در این حوزه برپا می شود.
اجلاس نخست معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS1) در روزهای 10 و 11 خرداد سال گذشته برگزار شد که با استقبال شرکت های داخلی و خارجی همراه بود. آن رویداد،‌ میزبان 118 مدیر و کارشناس خارجی از 42 شرکت و 20 کشور بود و مدیران شرکت های معتبر معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله Rio Tinto،‌ Outotec، MCC،‌ Danielli،‌Hatch،‌ Tenova و ... به ارایه مطالب و برنامه های خود پرداختند. همچنین حضور هزار مدیر و کارشناس از 230 شرکت داخلی، طیف متنوعی از میهمانان اجلاس را ایجاد کرده بود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا