ماین نیوز گزارش می‌دهد:

حضور غول مهندسی صنعتی فرانسه در ایران متافو ۲۰۱۵

حضور غول مهندسی صنعتی فرانسه در ایران متافو ۲۰۱۵

گروه صنایع معدنی - گروه فایوز فرانسه (Fives Group) فرانسه در دوازدهمین دوره نمايشگاه بين‌المللي متالورژي - ايران متافو شرکت می‌کند.

به گزارش ماین نیوز، گروه فایوز به عنوان یک گروه مهندسی صنعتی در زمینه طراحی و تامین ماشین آلات، تجهیزات فراوری و خطوط تولید بزرگترین صنایع جهان از جمله آلومینیوم، فولاد، شیشه، خودروسازی، فضایی، لجستیک، سیمان، انرژی و شکر فعالیت می‌کند.

این گروه در بیش از 30 کشور دنیا بالغ بر 8000 نفر نیروی کار دارد. این گروه به داشتن تخصص فنی و صلاحیت در اجرای پروژه‌های بین‌المللی شناخته می‌شود. این گروه همچنین واحد تحقیق و توسعه قوی هم دارد که کمک کرده فایوز از نظر فناوری و نوآوری در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرد.

فروش سالانه گروه فایوز به بیش از 1.5 میلیارد یورو می‌رسد.
ریشه‌های تاریخی گروه فایوز به سال 1812 برمی‌گردد که همزمان با رخدادهای بزرگ اقتصادی و صنعتی در جهان بود. فایوز مسئول و شریک در برخی از چشمگیرترین دستاوردهای عصر صنعتی شدن از نخستین لکوموتیوهای بخار تا پل الکساندر سوم در پاریس بوده است. همچنین چارچوب فلزی ایستگاه قطار ارسای در پاریس و آسانسورهای برج ایفل نیز از دیگر دستاوردهای این گروه بوده است.

وقتی کایل و فایوز-لیل در سال 1958 با یکدیگر ادغام شدند، گروه فایوز-لیل به وجود آمد که بعدا اسم گروه به فایوز-لیل-کایل و فایوز-کایل-بابکوک و نهایتا در سال 2007 به فایوز تبدیل شد.

در حال حاضر گروه فایوز در برزیل، چین، اندونزی، ژاپن، مکزیک، خاورمیانه، روسیه و سی آی اس، تایلند و ترکیه دارای دفاتر نمایندگی است.

در همین حال به تازگی رئیس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با مدیران گروه فایوز فرانسه از همکاری بین این شرکت و ایران خبر داد و گفت که در همین راستا به زودی یک شرکت مشترک تاسیس خواهد شد. پیشنهاد شده که گروه فایوز فرانسه یک کارخانه تولید آند آلومینیوم در ایران احداث کند.

این در حالی است که در آینده نزدیک رئیس جمهوری ایران قرار است به فرانسه سفر کند و پیش‌بینی می‌شود در جریان این سفر توافقات اقتصادی و صنعتی مهمی بین دو کشور انجام شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا