مدیرعامل زغال‌سنگ طبس خبر داد

آغاز عملیات استخراج از معدن تمام مکانیزه طبس

آغاز عملیات استخراج از معدن تمام مکانیزه طبس

گروه معادن >زغال‌سنگ - مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: عملیات استخراج تمام مکانیزه زغال‌سنگ از ششمین کارگاه لانگوال زیرزمینی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس آغاز شد.

به گزارش ماین نیوز، رمضان کریتی ثانی اظهار داشت: با پایان یافتن برنامه تعمیرات اساسی تجهیزات لانگوال و ارسال و نصب این تجهیزات در کارگاه لانگوال E0، عملیات استخراج امروز به صورت رسمی آغاز شد تا ششمین کارگاه لانگوال اولین و بزرگترین معدن تمام مکانیزه زغال‌سنگ کشور با تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، وارد فاز بهره‌برداری شود.

وی که در آغاز به کار این کارگاه استخراج در جمع نیروهای زیرزمین حضور داشت، با تقدیر از تلاش گروهی تمامی کارکنان در پیشبرد برنامه های شرکت، میزان ذخیره کارگاه E0 را حدود 680هزارتن اعلام کرد که دوره استخراج آن حدود 7 ماه به طول خواهد انجامید.

مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس بیان کرد: بر اساس برنامه، هدف شرکت زغالسنگ پروده طبس در سال 1395 تحقق حدود 8900 متر پیشروی در حفریات زیرزمین، استخراج بیش از 180 هزار تن زغالسنگ خام و تولید 490 هزار تن کنسانتره زغالسنگ می باشد که در شش ماهه نخست امسال به ترتیب 3315 متر حفریات، 531هزارتن تولید خام و 229هزارتن تولید کنسانتره محقق شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا