سبحانی خبر داد:

بهره‌برداری از فاز دوم فولاد سفیددشت در نیمه دوم ۹۷

بهره‌برداری از فاز دوم فولاد سفیددشت در نیمه دوم ۹۷

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود فاز دوم فولاد سفید دشت که واحد فولاد سازی یک میلیون تنی است و 70 درصد تجهیزات آن ساخته شده و اسکلت آن نصب شده است، تا نیمه دوم سال 97 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ماین نیوز، بهرام سبحانی در مراسم افتتاح واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری اظهار کرد: به منظور سرمایه‌گذاری فاز دوم پروزه سفیددشت، به 3000 میلیارد ریال و 70 میلیون یورو اعتبار نیاز است.

وی افزود: کارخانه ورق پوشش دار تاراز نخستین کارخانه تولید ورق گالوانوم در کشور است که در تولید اگزوز خودرو کاربرد داشته و ظرفیت آن 330 هزار تن در سال است. شرکت سرمایه‌گذاری آتیه فولاد نقش جهان و تعاونی مصرف فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاران این پروژه هستند.

سبحانی سرمایه‌گذاری این طرح را 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح زمینه اشتغال مستقیم 250 نفر و غیر مستقیم 1250 نفر را فراهم می‌کند. استخدامی‌های این کارخانه به جز در پست‌های حساس و کارشناسی، کاملا بومی بوده است.

سبحانی به فاز نخست فولاد سفید دشت اشاره کرد و گفت: ظرفیت این مجتمع 800 هزار تن در سال است که آهن اسفنجی تولید می‌کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: 65 درصد سهام طرح فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری توسط فولاد مبارکه و 35 درصد توسط ایمیدرو خریداری شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا