ملکوتیان در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

صادرات ۵ درصد از محصولات پرشین فولاد به عراق و افغانستان

صادرات ۵ درصد از محصولات پرشین فولاد به عراق و افغانستان

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر فروش شرکت صنعتی گروه پرشین فولاد با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت اظهار کرد: محصولات تولید شده در این شرکت شامل میلگرد عاج‌دار از سایز 8 تا 32 مطابق با استانداردهای ملی و طبق آنالیز است.

مهدی ملکوتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز ادامه داد: از آبان ماه امسال محصولات پروفیلی نیز وارد بازار می‌شود که شامل پروفیل‌های مربع و مستطیل و همچنین چارچوب‌های فرانسه است. در واقع تنوع محصولات ما در حوزه میلگرد و پروفیل است.

وی درباره ظرفیت تولید سالانه این کارخانه تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 500 هزار تن میلگرد و 400 هزار تن پروفیل است.

ملکوتیان ادامه داد: نوع پروفیل‌های تولیدی در این کارخانه مخصوص صنعت ساختمان بوده و عمده مشتریان در داخل کشور حضور دارند. البته حدود 5 درصد محصولات تولیدی نیز به عراق و افغانستان صادر می‌شوند.

ملکوتیان ادامه داد: بازار محصولات فولادی در وضعیت رکودی است اما با توجه به این رکود پرشین فولاد توانسته عملکرد موفقی داشته‌ باشد. البته در صورتی که صنعت ساختمان فعال شود، بی‌تردید صنعت فولاد و صنایع پایین دستی آن نیز با رونق مواجه می‌شوند.

به گفته ملکوتیان، این کارخانه در سال 1386 و در تاکستان قزوین تاسیس شده‌است.

گفت‌وگو از علیرضا جعفری نژاد
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا