قائم مقام وزیر صنعت:

عملکردها در بخش تحریک تقاضا برای استفاده از تولید داخلی ضعیف است

عملکردها در بخش تحریک تقاضا برای استفاده از تولید داخلی ضعیف است

تبریز - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: هنوز در بخش تحریک تقاضا ضعف داریم و خوب عمل نکرده ایم و باید با راهکارهای درست مردم برای استفاده از تولیدات داخلی ترغیب شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رحمانی سه شنبه با بین این مطلب اظهار داشت: طرح رونق تولید را از طرح های موفق وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده لمل با وجود اقدامات موثر این وزارتخانه در بخش تولید، هنوز در بخش تحریک تقاضا ضعف داریم و خوب عمل نکرده ایم و باید با راهکارهای درست مردم برای استفاده از تولیدات داخلی ترغیب شوند.

وی تصریح کرد: باید دستاورد های دولت یازدهم به ویژه در بخش صنعت و تولید، صادقانه و شفاف اطلاع رسانی شود و برای تبیین و شناسایی اقدامات و عملکرد دولت بیش از پیش تلاش شود زیرا برخی اقدامات و دستاورد ها در وزارت صنعت از مجموع عملکرد ها در کل ادوار نیز بیشتر بوده است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: متاسفانه برخی رسانه ها از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم اقدامات دولت را به درستی پوشش ندادند و سعی در القای بدگمانی در جامعه نسبت به دولت داشتند اما باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر، صادقانه و شفاف دستاورد ها به اطلاع عموم مردم برسد و امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا