معامله ۱۷۹۰ میلیارد ریال شمش بلوم فولاد خوزستان در بورس کالای ایران

معامله شمش بلوم فولادخوزستان دربورس کالا

معامله شمش بلوم فولادخوزستان دربورس کالا

گروه صنایع معدنی >فولاد - ۱۵۵ هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان با ارزش حدود ۱۷۹۰ میلیارد ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دادوستد شد.

به گزارش ماین نیوز، شرکت فولاد خوزستان، ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم را به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت نقدی در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد. این شرکت همچنین، ۲۶ هزار تن دیگر از شمش بلوم را به قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۵ ریال و به صورت سلف به فروش رساند.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود ۳۳ هزار تن انواع مواد پلیمری، ۲۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۵۴۷ تن انواع قیر، دو هزار تن لوب کات و ۶۰۰ تن گوگرد کلوخه مورد معامله قرار گرفت.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار صادراتی، ۲۵ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نفت جی به همراه ۱۱۴۰ تن عایق رطوبتی شرکت های عایق رطوبتی نقره ای شرق، بام گام عایق ارومیه، دانا گام و تولیدی و صنعتی پیروز گستر دلیجان دادوستد شد.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۲۴۳ هزارتن انواع کالا با ارزش بیش از ۳۳۳۰ میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران معامله شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا