بازدید نعمت زاده از پروژه گندله‌سازی فولاد مبارکه در سنگان+جزئیات

بازدید نعمت زاده از پروژه گندله‌سازی فولاد مبارکه در سنگان+جزئیات

گروه صنایع معدنی >فولاد - وزیر صنعت ، معدن و تجارت به همراه تعدادی از معاونان به استان خراسان رضوی سفر کرد تا ضمن افتتاح شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان از تعدادی از طرح های فولادی، معادن و همچنین خط لوله گازرسانی، ایستگاه راه آهن سنگان و پالایشگاه فرآورده های نفتی در شهرستانهای خواف ، فریمان ، سنگان و تربت جام بازدید کند.

به گزارش ماین نیوز، در اين سفر كه مديرعامل گروه فولاد مباركه نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهي مي كرد، نعمت زاده با حضور در پروژه های گندله سازی و فرآوری سنگ آهن فولاد مبارکه از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرارگرفت و ضمن اظهار رضايت از روند پیشرفت پروژه ها بر بهره بردای هرچه سریعتر گندله سازی تاکید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرمایه گذاری مناسب و توجیه پذیر سرمایه گذاران بخش خصوصی مانند فولاد مبارکه افزود: منطقه سنگان دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است و می تواند نقش بسیار موثری در حوزه اشتغال و درآمدزایی داشته باشد و حضور بخش خصوصی در این معادن موجب رونق و توجه به اقتصاد مقاومتی می شود.

در این سفر بهرام سبحانی، مديرعامل گروه فولاد مباركه به تشریح وضعیت موجود گندله سازی و برنامه هاي پیش روی این پروژه به منظور بهره برداری هرچه سریعتر پرداخت.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا