برگزاری مجمع عمومی سالیانه و انتخابات هیئت مدیره انجمن در پایان خرداد ماه

برگزاری مجمع عمومی سالیانه  و انتخابات هیئت مدیره انجمن در پایان خرداد ماه

به گزارش استیل ایران، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به اتمام دوره پنجم هیئت مدیره انجمن در چهارم تیرماه سال جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن که با انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و مراسم افطاری نیز همراه خواهد بود، در تاریخ 31خرداد ماه در هتل همای تهران برگزار می شود. در مجمع عمومی امسال انجمن، به جزبررسی صورت های مالی و گزارش عملکرد انجمن در سال 94 و انتخاب روزنامه کثیرالانتشارجهت درج آگهی های انجمن، انتخابات بازرس و هیئت مدیره نیز برگزار می شود که طبق اساس نامه جدید، تعداد اعضای هیئت مدیره انجمن از 5 نفر به 7 نفر افزایش می یابد و اعضای هیئت مدیره از بین رسته های 5 گانه برگزیده می شوند. رسته های انجمن و تعدادافرادی که از هر رسته می توانند به هیئت مدیره انجمن راه یابند به صورت زیر است:

نام رسته

تعداد عضو از اعضای هیئت مدیره

ذوب و ریخته گری

1

نورد مقاطع طویل

2

نورد مقاطع تخت

1

واحدهای بزرگ

2

گندله و آهن اسفنجی

1

بر اساس اساسنامه انجمن، کارخانجاتی در رسته واحدهای بزرگ جای می گیرند که ذوب بالای یک میلیون تن در سال داشته باشند. همچنین یک نفر از هر رسته که حائز اکثریت آرا پس از عضو یا اعضای اصلی آن رسته باشد، به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره انجمن شناخته می شود. یک نکته مهم دیگر در خصوص فرآیند انتخابات هیئت مدیره انجمن این است که تمامی اعضای دارای حق رای به تمام کاندیداها فارغ از اینکه از چه رسته ای باشند، می توانند رای بدهند. ضمنا بر اساس الزامات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارائه معرفی نامه معتبر از سوی شرکت کنندگان در مجمع عمومی الزامی می باشد.

پس از برگزاری مجمع عمومی، مراسم افطاری انجمن نیز با حضور مدیران شرکت های عضو، مسئولین دولتی، نمایندگان مجلس و اتاق بازرگانی، مدیران بانک های کشور و تعدادی از فعالان اصلی بازار فولاد برگزار خواهد شد.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا