اختصاص ۷۰ درصد ظرفیت تولید فولاد سبا به تولید ورق با ضخامت ۲ میلیمتر

اختصاص ۷۰ درصد ظرفیت تولید فولاد سبا به تولید ورق با ضخامت ۲ میلیمتر

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر مجتمع فولاد سبا با اعلام خبر تولید ورق با ضخامت 2 میلیمتر در این مجتمع ، گفت: در راستای اهداف استراتژیک شرکت فولاد مبارکه و پاسخگویی به نیاز مشتریان از سال 94 در مجتمع فولاد سبا تولید ورق عرض 1250 و 1000 و با ضخامت 2 میلیمتر برنامه ریزی گردید.

به گزارش ماین نیوز، احمد احمدیان افزد: در خرداد ماه سال جاری، 70 درصد محصولات تولیدی این واحد براساس برنامه فوق با بهره مندی از تلاش کارکنان این مجتمع و با ضخامت 2 میلیمتر اختصاص خواهد یافت که در مقایسه با سال 94 که 5 درصد محصولات براساس این ضخامت تولید شدند، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

احمدیان در ادامه به کاربرد این نوع ورقها در کارخانجات لوله و پروفیل و نورد سرد اشاره نمود و گفت: تولید ورق های با ضخامت پایین علاوه بر تأمین نیاز بازار و توسعه سبد محصولات، جلوگیری از واردات این نوع محصول و خروج ارز از کشور را به همراه خواهد داشت، ضمن این که کسب دانش فنی تولید این نوع ورقها یکی از مزیتهای رقابتی برای تولید کنندگان ورقهای فولادی به شمار می آید، به همین منظور افتخار بزرگی در کارنامه فولاد مبارکه و همچنین مجتمع فولاد سبا با تولید این نوع ورقها بدست آمده است.
وی در پایان از حمایت های مدیر عامل، معاونین و مدیریت های شرکت و تلاش کلیه کارکنان فولاد سبا در تحقق این موفقیت بزرگ تشکر و قدردانی نمود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا