فولاد خراسان ۴۰۰ ریال سود تقسیم کرد

فولاد خراسان ۴۰۰ ریال سود تقسیم کرد

گروه صنایع معدنی >فولاد - پیرو آگهی منتشره در تاریخ 28 اردیبهشت ماه 95 در خصوص دعوت به جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، جلسه مجمع شرکت فولاد خراسان ساعت 9 روز چهارشنبه 12 خرداد ماه در محل سالن هتل پردیسان مشهد با حضور 98.20 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، به گفته مجید شکرانی، معاون مالی و اقتصادی شرکت در این جلسه رستمی به عنوان رئیس مجمع و مرتضی علی اکبری و فرخ ابریشم کارزاده به عنوان ناظرین و سیدحسین احمدی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.

نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی ایران مشهود نیز در جلسه حضور داشتند. در ابتدا احمدی، مدیرعامل شرکت گزارش عملکرد هیات مدیره شامل میزان تولید و فروش، وضعیت صورت های مالی، مرور کلی بر عملکرد شرکت در سال 94، برنامه های کلی شرکت برای سال آتی و طرح های در دست اجرا را به اطلاع حضار رساند.

در ادامه جلسه، گزارش بازرس قانونی و حسابرسی شرکت قرائت و مجمع پس از استماع توضیحات هیات مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آرا ضمن تایید عملکرد هیات مدیره، صورت های مالی و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به اسفند 94 تصویب و مبلغ 000ر240ر2 میلیون ریال (به ازاء هر سهم 400 ریال خالص) از سود قابل تقسیم به سهامداران توزیع شود.

در ادامه جلسه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت برگزار و مقرر شد سرمایه شرکت از مبلغ 5600 میلیارد ریال به 8 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا