معاون وزیر صنعت: بسته حمایت از تولید امسال اجرا می شود

معاون وزیر صنعت: بسته حمایت از تولید امسال اجرا می شود

گرگان - ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان گفت: بسته حمایت از تولید این وزارتخانه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برای کمک به راه اندازی طرح های صنعتی امسال اجرا می شود.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، سید محمود نوایی در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور گرگان و دشت افزود: در این بسته تسهیلاتی برای راه اندازی طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و راه اندازی واحدهای نیمه فعال و راکد پیش بینی شده است.
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: این تسهیلات به طرح ها و واحدهایی اعطا می شود که تولید بیشتر و اشتغال جدید داشته باشند.
به گفته نوایی، شرکت خوراک دام و طیور گرگان و دشت با توجه به ظرفیت هایی که دارد، می تواند یکی از واحدهای بهره مند از این تسهیلات باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز گفت: با توجه به همسایگی این استان با کشورهای آسیای میانه بویژه قزاقستان و ترکمنستان و مصرف کننده بودن این کشورها، زمینه حضور تولید کنندگان و تجار استان در این مناطق فراهم است.
حسینقلی قوانلو افزود: به تولید کنندگان استان پیشنهاد می کنیم که صادرات محصولات تولیدی خود را هدف قرار دهند.
مدیرکل دفتر نظارت بر تشکلها و هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، معاونان و کارشناسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی گلستان در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور گرگان و دشت در شهر قرق از توابع مرکز استان، معاون وزیر صنعت را همراهی می کردند.
براساس اعلام سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور شرکت در همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان این استان شامگاه سه شنبه به گرگان سفر کرده است.
نخستین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان گلستان روز چهارشنبه در محل تالار همایش های کاپری گرگان برگزار می شود و 21 حامی حقوق مصرف کنندگان استان در بخش های مختلف تولیدی ، صنفی ، خدماتی معرفی خواهند شد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
علاوه بر مرز زمینی و دریایی گلستان با کشور ترکمنستان و آسیای میانه، راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان از این استان عبور می کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا