فعالیت شرکت های تعاونی مسکن تسهیل شد

فعالیت شرکت های تعاونی مسکن تسهیل شد

تهران- ایرنا- بانک مرکزی برای تسهیل فعالیت شرکت های تعاونی مسکن اعلام کرد این شرکت ها از شمول بندهای 3 و 4 از بخش «ج» سیاست‌های دولت برای خروج غیرتورمی از رکود مستثنا شدند.

بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد: پیرو نامه هفدهم دی ماه 1393 مدیریت کل مقررات، مجوز‌های بانکی و مبارزه با پولشویی این بانک، موضوع ابلاغ مراتب برگرفته از بند‌های 3، 4 و 5 از بخش «ج» سیاست های بانکی و اعتباری مجموعه سیاست‌های دولت برای خروج غیرتورمی از رکود مستثنا شدند.
ادامه دارد.
مستثنا شدن شرکت های تعاونی بر اساس تصویبنامه سوم خرداد هیات وزیران و تصمیم‌نامه بیست و ششم مهرماه سال 1393 صورت گرفته است.
بندهای 3، 4 و 5 از بخش «ج» سیاست‌های بانکی و اعتباری مجموعه سیاست‌های دولت برای خروج غیرتورمی از رکود مصوب بیستم مهرماه 1393 هیات ‌وزیران است که بر اجرای دقیق و صحیح این بندها با پرداختن به موارد زیر تاکید شده است:
«کسب اطمینان از تامین حداقل 25 درصد از منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های سرمایه‌گذاری از محل حقوق صاحبان سهام»، «کسب اطمینان از تامین حداقل 25 درصد کل از دارایی‌های شرکت‌ها در زمان اخذ تسهیلات توسط حقوق صاحبان شرکت با احتساب تسهیلات اعطایی» و «منوط کردن اعطای تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ به ارایه صورت‌های مالی حسابرسی‌ شده توسط حسابرس مستقل عضو جامعه حسابداران رسمی».
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا