به میزبانی دانشگاه امیرکبیر؛

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی معدن برگزار می شود

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی معدن برگزار می شود

گروه معادن - سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی معدن و گرامیداشت هفته معدن سوم خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش ماین نیوز، احسان آزاد دبیر سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی معدن گفت : در همایش مهندسی معدن، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن وتجارت، رییس نظام مهندسی معدن، رییس انجمن مهندسی معدن، رییس خانه معدن، رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران و رییس سازمان زمین­زمین­شناسی و اکتشافات معدنی ایران حضور دارند.
آزاد افزود:«ابراهیم ترشیذی» استاد دانشگاه میشیگان تک از آمریکا سخنران اصلی این همایش یک روزه خواهد بود که آخرین تحولات و دستاوردهای علمی حوزه مهندسی معدن را برای حاضران تشریح خواهد کرد.

وی دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیات علمی، معدنکاران و فعالان صنایع معدنی را مخاطبان اصلی این همایش ذکر کرد و گفت: مخاطبان می توانند در طول هفته مهندسی معدن با ثبت نام در کارگاه های آموزشی با موضوعات کاربردی : کارگاه روش­های بهسازی و تحکیم خاک و سنگ، حقوق معادن و ثبت محدوده های معدنی، مقاله نویسی معدنی، آشنایی با جواهرات و سنگ های معدنی و همچنین ابزار دقیق در بخش مهندسی معدن به صورت علمی و عملی آشنا شوند.
دبیرهمایش بررسی دستاوردهای قراردادهایی راکه در حاشیه همایش سال گذشته بین دانشگاه و برخی فعالان معدنی منعقد شده است، از دیگر محورهای همایش امسال برشمرد و افزود: این قراردادها علاوه بر انسجام و تقویت هرچه بیشتر ارتباط و همکاری مشترک صنعت و دانشگاه، نتایج ارزنده ای در حوزه های علمی، پژوهشی و اقتصادی خواهد داشت.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و یافته های علمی بخش معدن و بروزترین کتب و مجلات معدنی و قدردانی از برترین ها در بخش های دانشجویی، دانش آموختگان و معدنکاران و اساتید پیشکسوت را ازجمله برنامه های جنبی سیزدهمین همایش علمی مهندسی معدن عنوان کرد.
این همایش به همت دانشکده مهندسی معدن، انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با مشارکت خانه معدن، انجمن مهندسی معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و سازمان زمین زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا